Verassing!!!!

50 0 4
                                    

Bonus Deel!! Extra lang veel plezier.❤️




Pov Rap-Monster: ik liep als eerste naar jimin zen kamer en maakte hem wakker ik vertelde hem al waar we naar toe gingen om dat hij moest rijden. Je moet niets tegen de rest vertellen oke? Oke. Ik maak de anderen even wakker.

Pov Jungkook: ik werd zoals ik wel had verwacht om 8 uur wakker gemaakt door RM dit keer niet mee geschreeuw maar gewoon rustig dat was wel fijn ik ging direct rechtop zitten want anders zou ik zo weer in slaap vallen.

Pov Jungkook: ik werd zoals ik wel had verwacht om 8 uur wakker gemaakt door RM dit keer niet mee geschreeuw maar gewoon rustig dat was wel fijn ik ging direct rechtop zitten want anders zou ik zo weer in slaap vallen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Even later ging ik me omkleden ik hoorde dat Suga een beetje boos was dat die wakker werd gemaakt.

Pov Rap- Monster: Suga het is 8 uur je moet je bed uit want anders komen we niet op tijd aan op de bestemming die ik heb geregeld

Pov Suga: GOTVER HET IS NOG MAAR 8UUR EN IK MOET ER NU AL UIT!!!
Ach ja ik ga wel zeurzak.

Pov Jin: ik was in middels al wakker door het geschreeuw van Suga die zen bed niet uit wou RM kwam men kamer binnen en zij wakker worden Jin maar ik was al wakker Rm ik ben al wakker door het geschreeuw van Suga wat kan hij boos doen zeg alleen omdat die er om 8 uur uit moet.

Pov Rap-Monster: J-hope en V moest ik nog wakker maken ik liep als eerste naar V En deed de deur open tot mijn verbazing was die al wakker aangekleed en al hij zij ik ga zo naar onder ik hoorde iemand piano spelen en ja
J-hope was ookal wakker die zat piano te spelen het nummer young forever het klonk echt super mooi.

Pov Rap-Monster: J-hope en V moest ik nog wakker maken ik liep als eerste naar V En deed de deur open tot mijn verbazing was die al wakker aangekleed en al hij zij ik ga zo naar onder ik hoorde iemand piano spelen en ja J-hope was ookal wakker die...

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

ook vroeg ik aan hem of die zo naar onder kwam onder tussen zat iedereen onder.

Pov Jimin: ik wist al waar we naar toe gingen maar dat ging ik niet zeggen tegen de anderen.
Jungkook kwam naast me zitten aan men rechter kant en Jin aan de andere kant we aten gezellig met zen allen maar als nog zag ik dat Jungkook en Suga niet helemaal hun zelf waren. Jungkook kan ik even met je praten? Uhhh ja hoor zullen we dan naar mijn slaapkamer gaan? Ja is goed Jungkook.

Pov Jungkook: wat is er Jimin? Nou ik zie aan je dat het niet al te goed met je gaat. 
Dat klopt Jimin. Wat is er dan Jungkook?
Ik heb steeds ouder herinnering van vroeger in men hoofd en dat doet me pijn. Jungkook ik zou er altlijd voor je zijn je kunt altijd naar me toe komen wat er ook is. Is goed Jimin als er iets is kom ik bij je. Oke top zullen we nu weer naar de rest gaan ik wil ook nog even met Suga praten. Is goed Jimin.

Pov Jimin: we liepen weer naar beneden iedereen zat nog te eten behalve Suga dat was een mooi moment om met hem te kunnen praten Suga? Ja Jimin? Kan ik je even spreken op je kamer. Ja hoor Jimin. We liepen naar Suga zen kamer Suga ik had een vraagje wat is er nou met je aan de hand de laatste tijd doe je heel anders dan normaal. Nou uhhh hoe moet ik dit zeggen. Ik krijg herinneringen van vroeger weer boven en dat voelt voor mij niet echt prettig. Je kunt me altijd alles vertellen he Suga. Is goed Jimin. Zullen we weer naar beneden dan kunnen we gaan naar de verrassing die RM heeft geregeld. Ja doen we Jimin. We liepen weer naar beneden.

Pov Rap-Monster: iedereen naar de bus we gaan vertrekken! Jimin kan ik jou nog even spreken voor we weer gaan? Ja hoor RM. Waar we heen gaan is supper leuk voor Jungkook en Suga. Oke supper want hun moeten we vandaag een beetje opvrolijken ze zien er niet al te best uit RM. Ja dat klopt Jimin.

Pov Jin: GAAN WE NOU NOG!!!

Pov Jimin: ik kom er aan!!!
We stapten allemaal in het busje iedereen begon nog even te slapen

Ik reed door naar een benzinepomp ik haalde koffie om zelf wakker te blijven en reed weer verder even later kwamen we aan

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik reed door naar een benzinepomp ik haalde koffie om zelf wakker te blijven en reed weer verder even later kwamen we aan. Ik en RM zijden allebij tegelijk VERASSING!!!!! iedereen werd direct waker en kwamen overeind zitten.
Ze konden nog niet echt zien waar we waren even later hadden ze het door waar ze waren ze werden er blij van zelfs Jungkook en Suga ze waren bij de dierentuin Jungkook vroeg Gaan we naar de olifanten please Jimin please!!!!! Oke Jungkook dan gaan we daar als
Eerst heen het leken net kleine kinderen...

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu