Een vraag?!

37 0 3
                                    

Maar dan had ik nog een vraag wil jij men Boyfriend zijn?

Pov Jungkook: uhh uhhh Ja supper graag Jimin. Alleen hoe gaan we het aan de anderen vertellen want ze werden al verdrietig toen wij tweeën in het ziekenhuis aan het zoenen waren. Zullen we het de eerste tijd gewoon geheim houden?! Ja is goed Jungkook!
Wat zullen we gaan doen?!  Geen idee. Ik pakte Jimin en begon hem te zoenen.

 Ik pakte Jimin en begon hem te zoenen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

  Hij zoende mee. EEEETTTEEENNN!!!! Riep jin. We schrokken ons dood maar gingen samen naar beneden. We gingen niet naast elkaar zitten want dat zou opvallen. Ik ging naast V zitten die keek me een beetje raar aan.

Pov V: ik keek Jungkook aan hij was wel heel vrolijk ook anders dan normaal ik had zelf eigenlijk nog een vraagje die ik eigenlijk niet durfde te stellen aan hem. Jungkook kunnen we zo even praten?! Ja dat kan  V. Oke das fijn.
We gingen naar mijn kamer we speelde eerst samen op de piano.

We gingen naar mijn kamer we speelde eerst samen op de piano

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Uhhh Jungkook?! Ja V vertel me wat je dwars zit.  Nou het klinkt raar maar ik heb al best wel lang een oogje op je. Ow dat had ik niet door.
Sorry Jungkook maar toch is het zo. Ik pakte Jungkook en begon hem te zoenen. Maar hij duwde me weg en zij dit kan niet!!! Waarom niet Jungkook?! Dat ga ik jullie pas later uitleggen.

Pov Jimin: het duurde wel lang dat gesprek met V en Jungkook. Ik ging naar de kamer van V ze zaten nog steeds te praten hoorde ik. Dus ik ging naar men eigen kamer. Ik ging even douchen en me even omkleden. Even later hoorde ik gehuil uit de kamer van V. Wat is daar allemaal gaande?! Ik wil wel gaan kijken maar ik blijf maar hier.

Pov Jungkook: V begin te huilen omdat ik iets niet wou en hij wel. volgens mij begon hij te snappen wat ik bedoelde. en tja ik vind het best wel zielig voor hem. maar ik heb met Jimin dus ik wil niet vreemd gaan. en V is een goede vriend van me ik wil ze allebij geen pijn doen en ik wil sowieso Jimin niet kwijt raken. Ik troostte V en knuffelde hem toen die weer iets bij was gekomen vroeg ik als ik naar een andere kamer mocht gaan. Ja tuurlijk zij V. Ik liep de kamer van Jimin binnen.

Pov Jimin: wat was er net allemaal gaande op V zen kamer? Nou we gingen eerst gewoon piano spelen. En toen zij die dat die al lang een oogje op me had en wou me gaan zoenen. Ik duwde hem van me af  en zij dat het niet kon. En toen begon die te huilen omdat die denk ik wel snapte dat er iets anders gaande was. WOOW dit is heftig. Maar jij bent van mij. Dat zou ik ook altijd blijven Jimin.

Pov J-Hope: ik ging even naar boven naar V zen kamer hij lag op zen bed en tranen liepen over zen wangen ik ging naast hem zitten. Wat is er V?! Wil je weg gaan J-Hope! Mag ik echt niet weten wat er is? GA WEG UIT MEN KAMER!!!! Oke ik ga al ik laat je wel even alleen. Ik ging later naar de kamer van Jimin daar trof ik ook direct Jungkook aan. Wat was er allemaal gaande hier in dit huis. Jungkook wat is er met V hij ligt te huilen op zen bed en wou niet met mij praten. Das moeilijk uit te leggen J-Hope!....................

Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu