Heey allemaal ik zet nu best vroeg een deel online 14:45 dat komt omdat ik ziek ben dus heb ik meer tijd om te kunnen schrijven.❤️
Pov Suga: iedereen rende me achterna ik wou dit niet gezien hebben. Wat is er Suga vroeg Jin. Ik zag iets wat ik liever niet zou zien! Wat zag je dan? Als je het wild weten kijk zelf maar.
Pov Jin: is goed Suga blijf jij dan nog maar even hier. Ik liep naar de deur van Jimin's kamer ik durfde hem bijna niet open te doen omdat Suga zij dat hij wast zag en niet wou zien. Maar toch deed ik de deur los. Ik schrok me dood. Ik zag Jungkook en Jimin hun hadden niets door ook rende ik de kamer weer uit en zij tegen de rest ga niet naar binnen alleen als je het echt wil zien.
Pov Rap-Monster: ik zij dan ga ik wel even naar hem toe. Er zijn er twee !!!! riep Suga. Oke ik zou even gaan kijken. Tot mijn verbazing zag ik ook Jungkook die we wouden zoeken na dat we hier waren geweest maar wat is zag. Ik wist niet als ik het moest geloven.
Hoi jongens!!! Ze schrokken van dat ik hier bij de deur opening stond. Waar is iedereen vroeg Jimin. Ze zijn in de wachtkamer. Mag ik Suga spreken? Ik denk niet dat Suga dat nog wil na dat die jullie zo heeft gezien.
Pov Jimin: WAT HEEFT HIJ ONS OOK GEZIEN! Ja helaas wel zij RM. Nee dit kan niet ik moet naar hem toe! Jimin jij blijft in je bed Jungkook kom jij is even mee.
Pov Jungkook: RM wou dat in met hem mee liep ik liep met hem mee naar een rustige plek. Wat is er nou RM?! Suga Jin en V zijn verdrietig om wat zij hebben gezien waarom deed je dit. Sorry ik kon me niet inhouden hij is zo cute. Praat even met de jongens Jungkook. Oke is goed.
Pov V: Jungkook kwam naar ons toe en vroeg als het ging. Gaat wel ik miste jou en Suga ook Jin miste Jimin. Maar waarom zat je t.t.te zoenen met Jimin?! Uhhhh uhhh dat leg ik je later wel uit. Oke.
-~Time skip~-
pov J-Hope: we hadden net het goede nieuws gehoord dat Jimin weer naar huis mocht we waren blij met zen allen 20 min later zaten we met zen allen in de bus Jimin en Jungkook wouden perse naast elkaar zitten.Pov Jungkook: we reden naar huis. eenmaal thuis aangekomen ging in naar boven Jimin ging mee hij wou me iets vragen. Ga je mee naar mijn kamer Jimin. Ja is goed! We gingen op bed zitten.
Pov Jimin: ik wil je eerst iets vertellen ik miste je heel erg toen ik nog in het ziekenhuis lag en toen je die nacht bij mij kwam vond ik supper leuk ik vond het fijn dat je bij me bleef slapen. Dat van vanochtend was echt supper. Zou ik vannacht bij je mogen slapen Jungkook? Ja natuurlijk mag dat. Maar dan had ik nog een vraag zou jij.................
JE LEEST
Hoe zou het verder gaan?! {BTS FF}
De TodoGaat het nog wel door?! Word alles weer zoals het was?! Ben ik wel goed genoeg?!