-Sorun Var Mı? -

3.1K 128 16
                                    

"Hayır bu sefer olmaz Katy Berry" dedim ve kolamdan büyük bir yudum aldım. Kolaya karşı bi bağımlılığım vardı sanki. Kolamı bir kenara bıraktım. Evet bunu yaptım çünkü şu an kesinlikle imkansız bir şeye tanıklık etmek üzereydik. "Sen dediğini yap ne istersen yaparım" diye devam ettim. Tamam biraz iddialı konuşmuştum ama bu imkansızdı. Nilde bana katıldığını gösteren sesler çıkarttı.

"Buna pişman olacaksın bebeğim" dedi ve sandalyesinden kalktı.  Bebeğim mi? Nille birbirimize bakıp birkaç saniyelik bakışmamızdan sonra kahkaha atmaya başladık.

Sonunda gülmeyi kestiğimizde direk Berki izlemeye başladık. Her şey güzel başlamıştı. Berk sandalyesinden kalktı ve yürümeye başladı. O yürürken onu izleyen kızları saymıyorum bile. O sırada elinde sıcak olduğu açık bir şekilde belli olan çayla gelen kıza doğru döndü.

"Bunu başarma ihtimali var mı?" Dedim gözlerimi Berkten ayırmadan. "Var. Yani Berkin salak aptal öküz insan dışı bir varlık olduğunu biliyoruz" dedi ikimizde güldük. Ama uzun sürmedi çünkü odaklanmıştık. "Ama çocuk yakışıklı."

Kız Berkin yanından geçerken Berk yanlışlıkla (!) elini havaya kaldırdı. Burdan sonrası eğlenceli kısım. Kızın gözleri yuvalarından çıkacak kadar pörtledi ve burun delikleri büyüdü. Kız bağırmaya başladığında Nille sessiz modumuzdan çıktık. O kadar çok gülüyorduk ki. Gözlerimden yaş gelmeye başladığında gözlerimi kapattım ve gülmemek için derin derin nefesler almaya başladım. Nilinde durumu benden farklı değildi.

"Aldım" dedi Berk tekrar yanımdaki yerini alırken. Ikimizde gülmeyi kesmiştik. Yok artık! Olayı anlatmam gerekirse; öğle arasında oturmuş Berkin kız tavlama numaralarını deniyorduk. Ediz bizi -Berki! Eylül kim ki!- aramış okulda olmayacağını söylemiş. Dünde okulu ekmiştik bu çocuktaki okul sevgisi gözlerimi yaşartıyordu. Neyse Berk en son ki bir yıllık ömrüm kalmış numarasını bile yaptı bir kızın üzerine çay, kahve ya da yiyecek dökülmesini sağlayacak ve sonra numarasını alacaktı. Buna pek ihtimal vermemiştim ta ki cep telefonunda yazılı bir numarayı gözlerimizin önünde sallayana kadar.

"Hadi ama!" Diye sitem etti Nil. Kız haklı bir saatlik öğle arasının sonuna geliyoruz Berk on dört tane kızın numarasını aldı. Çok özür dilerim on beş. "Yakışıklı bir suratın var diye bu kadar salak olmalarına gerek yok. "

"Yakışıklıymış muşmula surat" dedim gülerek ve kolamdan bir yudum daha aldım. Berk duyguları incinmiş gibi baktı ver ardından burnumu sıkmaya başladı.

"Çabuk geri al! Geri al! Geri al dedim" diye tehdit ediyor bir taraftan da burnumu sıkıyordu. Kahkaha atarken kafamı olumsuz anlamda sallıyordum. Kantindekilerim oldukça ilgisini çekmiştik ama bunu artık umursamıyorduk. Berk burnumu bıraktı. "Sana göre kim yakışıklı ki"

"Ediz" dedim düşünmeden. Sonra yanaklarımın kızardığını hissettim. Berk umursamamış görünüyordu.

"Ona aşıksın o sayılmaz" dedi ciddi bir şekilde. Gerçekten ciddiydi. Bu haline saatlerce gülmek istesemde ben de ciddileştim ve omuzlarımı dikleştirdim.

"Damon , Dean, Klaus da yakışıklı bak, Scott çocuk bir omt, Stiles, Tate, ımm Edward vampir sevgim onla başladı unutmamak gerek, ah ta bi birde Peeta var bu arada hunger gamesin üçüncü filmi serinin sonuydu değil mi? Neyse aşırı derecede bağımlısı değilim ama one direction dinlerim Harry ve Zay-"

"Nefes al!" Berkin bağırmasıyla omuz silktim. Kendi kaşınmıştı. "Yabancı diziler veya izlediğin saçma sapan filmler sayılmaz. Tamam bazıları saçma sapan değil. Sen Edizden önce Nilin anlattığı erkekleri bile dinlemiyordun bırak onlar hakkında konuşmayı."

Bana Aşık Oldun.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin