BENIMSIN

3.4K 130 15
                                    

Gözlerimin ateş çıkarıp kahverengi saçlı bitchi yakmak üzereyken Edizin sesini duydum.

"İlayda!" Diye resmen çığlık attı ve ayağa fırlayıp kahverengi bit-yani İlaydaya sarıldı. İçime sular serpilmişti ya da kızı Allah korudu da diyebiliriz. Ediz kardeşini boğmayı bıraktığında bana döndü. "Bu şey"dedi ve sağ elini saçlarına geçirdi.  Ee yuh. Bu mu! Ediz seni gebertirim. Hıı çok gebertirsin.  Sana bi vursa diğer dünyayı boylarsın. İç sesimi hak verirdim. Haklı kız dağılın. "arkadaşım"

"Sen Eylülsün!" İlaydanın sesi kulaklarımı patlatıyordu az daha. Edizden tamamen ayrıldı ve yanıma gelip beni ayağa kaldırdı. Bana sarıldığında ilk başta şaşkınlıktan sarılamadım. Hafifçe sarıldığımda benden ayrıldı. Gözleri sinirden parlarken Edize döndü. "Ee yuh! Bu dedin kıza onu geçtim kız senin sevgilin!"

Ağzım şaşkınlıktan açılırken bir yandan da İlaydaya tekrar sarılmak istiyordum. Birde supernatural izliyorsa ikizimi buldum demektir.

"Sen nerde-bir dakika o benim sevgilim değil" dedi. Seni döverim Ediz. Sinir etme gününde mi bu çocuk. Artık Allah ne verdiyse -biraz kas verse iyiymiş-Edize dalıyordum ki İlayda beni kolumdan tutup kantinde sürüklemeye başladı.  Bahçeye açılan kapıdan çıktığımızda kendimi direk banklardan birine attım. Bacak bacak üzerine atıp istemsizce ayağımla ritim oluşturduğumda İlaydanın kahkahasını duydum.

"Nilin dediği kadar varmış. Aşık olmuşsun" dedi gülerken. Kamon görl! Bütün Ulaç ailesi aşka mı takmış durumda. İlk konuşmada hep bir aşk konusu.

"Evet!" Diye bağırdım birden. Evet Eylül ne bağırıyorsun. İlaydaya başımı çevirdiğimde yüzünde şaşkınlıkla oluşan bir gülüş vardı.  "Evet aşığım ama o öküz abin değil!"

İlayda bir şey söylemek için ağzını açmıştı ama kapattı. Bakışları arkamdaki bir yere odaklanınca bende o tarafa döndüm.  Gökcan! İçimdeki bitch ses git onla konuş Edizi kıskandır dese de mantıklı yanımı dinleyip ayağa kalktım ve yanına doğru yürümeye başladım. Iki tarafta birbirini destekliyor. Çok adil bir insanım. Ikiye sıfır.

"Günaydın"dedim neşeli Eylül modumu takınırken. Gökcan şaşırsa da gülümsedi. "Günaydın leydim"

"Sen de benim prensim mi oluyorsun" dedim kahkaha atarken. Bahçenin ortasında durmuş ne muhabbeti yapıyorduk ya. Yemin ederim olmaz bizden. Gökcan da kahkaha attıp elimi tuttu. Bir dizini hafifçe yere doğru kırdı. Diğeri de paralel bir şekilde eğildi. Dudaklarını elimin dış kısmına bastırken bir kol beni çekti ve Gökcan yeri boyladı.

Sırtım sert bir şeye çarpınca ilk başta beni duvar çekti sandım. Sonra salak görl duvar seni nasıl çeksin dedim. Ck zkym lnt olsn.ss

Kulağıma değen nefesle duvar ihtimalini tamamen sildim. Sıcak nefes hızlanırken burnuma dolan çikolata kokusuyla bittin kızım sen diye fısıldadım.

Beni kenara çekti ve on beş-yirmi kişinin bulunduğu bahçeye sert bakışlarını yolladı. Gökcan tam kalkmıştı ki onu gömleğinin yakalarından tutarak kendine çekti. "Benim kızım elini tutmayı bırak nefesini hissedebileceğin mesafede olursan seni ve tüm sülaleni sikerim"

Gökcanı bıraktığında bana döndü ve kolumu sıkarak okul çıkışına doğru yürümeye başladı. Siyah Porschenin yanına geldiğimizde arabaya asılmayı düşündüm. Sonra Ediz aklıma geldi ve daha konuşmamışken sustum. Arabaya bindiğinde kaçmak istesemde sürücü koltuğunun yanındaki koltuğa geçtim.

"Canına mı susadın sen!" Diye bağırdı. Kulaklarım kesin sağır olacak. Ediz direksiyonu iki eliyle kavramış sıkıyordu. Yazık arabaya ya yazık. Hayvan! "Biri senin elini tutup yanaklarına götürcekse, öpecekse ben yaparım! Hatta sınırımı zorla daha fazlasını da yaparım."

"Öküz müsün olum sen?" Sesim biraz yüksek çıkmıştı. Gözleri gözlerimi bulduğunda tırsmadım değil. Tabii benim kelebekten bile tırstığımı düşünürsek no problem knk. "Dağdan inme ayı!"

"Sana sevgilim demedim diye mi her şey!" Diye bağırdı. Gözlerinin elası kararmıştı. Evet diye çığlık atmak istesem de kollarımı birbirine kenetledim ve önüme döndüm. Gerizekalı dağdan inme salak öküzle ayının çiftleşmesi sonucu oluşan yaratık. Abi benim sıfatlarla ilgili ne sorunum var? "Bana bak!"

"Ne!" Diye bağırdım. Gözlerim yüzünü incelerken dudaklarında biraz takılsada gözlerine sabitledim. "Sen benim sevgilim değilsin. Sen benimsin!"

"Abi odunsun ya" diye sitem ettim. Abi ne Eylül. Allah belanı versin Eylül. Allah evine ateşler salsın Eylül. Annem olsa şu an seni doğuracağıma taş doğursaydım diye başlardı. Taş gibi kız olsam anne zaten taş doğurmuşsun derdim ama milletin içindeki kezocan benim dışıma çıkmış.  "Abi mi?"

Haklı çocuk. Odun olan benim. Ama kızlar her zaman haklıdır ilkesine güvenip omuz silktim. Gözlerini kıstı. "Ben senin falan değilim. Mal mıyım ben ya!"

"Allahım sen bana sabır ver!" Dedi ve başını direksiyona koydu. Birkaç saniye sonra tekrar bana baktı.  Elini yanağımda hissedene kadar elini uzattığını fark edememiştim. Çocuğun gözlerini çikolataymış gibi yersen fark edemezsin. "Bak küçük kız sevgilim değilsin. Benimsin. Bu sıfat seni tatmin etmiyorsa da umrumda değil. Benim olan benimdir."

---

"Benim olan benimdir ne ya krocan" dedi gülerken Nil. Ilayda gülmekten konuşmadığı başıyla onayladı. Kro mro ama benim krom havalarında değilim kusura bakmasın. Öküz ya bildiğin öküz.

"Ne yapıyoruz?" Dedim koltukta bağdaş kurarken. Okul çıkışında bizim eve gelmiştik. Odunların efendisi tüm gün suratıma bakmamış odun odun sırasında oturmuştu. "Jenga oynayalım mı?" Dedi Nil.

"Olur" dedim. Jengayı almak için koltuktan kalktım ve merdivenleri çıkmaya başladım. Odamın kapısını açtığımda yatağımdaki beyaz kutu dikkatimi çekti. Kaşlarım kendi kendine çatılırken kutuya yaklaştım. İçinden beyaz bir elbise çıkınca şaşırdım. Yüzümdeki salak gülümsemeyle aynanın karşısına geçtim. Dizlerimin tam üzerinde biten hafif v yakalı,  sırtında da bir v dekoltesi olan ama üzerinden ipler geçen harika bir elbiseydi. Elbiseyi yatağın üzerine bıraktım. Kutunun içinde birde not vardı.

Küçük Kız, sen benimsin. Her hücrenle, her saç telinle. Bu elbiseyle yarın seni görmek için sabırsızlanıyorum.

-Mr. Öküz

Kankalar asdghj nabersiniz :D okullar kapaniyo party hard ya da bir Aksel diyisiyle parti pipıl mod on durumdasiniz di mi :D yeni diziler, yeni kitaplar ve Teen Wolfun yeni sezonu diyorum ve susuyorum :D yeni bolumde görüşürüzzzz :D

-S.

Bana Aşık Oldun.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin