2.

118 10 1
                                    


Nije mogao ni spavati od uzbuđenja. Digao se u šest, provjerio poruke nekoliko puta da bude siguran da nije sanjao, te se otuširao, spremio i uputio u školu. Nitko od njih dvije nije ni trepnuo ili su znale da mu ne mogu ništa pa su ostale u krevetu.

Došao je kad su ranije kad su i oni štreberi došli, iako škola nije imala puno štrebera, a ti štreberi su većinom imali solidne četvrtice. Osjećao se kao kreten, škola se tek otvorila, a oni su već imali knjigu ili laptop u krilu.

Toni se pojavio tek za kojih petnaest minuta. "Idemo na drugu stranu." reče.

"Faks?"

"Da. Tamo nas netko čeka."

Student? Još nikad nije surađivao sa studentom. Zašto bi uopće student tražio prvašića iz pomorske škole. Jest da je to bila neka viša liga štrebera, ali su barem i oni imali svoj ponos. Dočekao ih je upravo ravnateljev sin, Ivan Sutić s kojim se čovjek nahvalio do besvijesti. Bio je barem sedam godina stariji od njih, nije znao je li četvrta ili peta godina faksa. Izgledao je kao štreberi koji su mu išli na živce i spadali u ligu njegove sestre. Malo viši od Tonija, mršav, smeđe kratke kose koja mu pada na oči i naočalama. Čak nije izgledao puno starije od njih. Nosio je neku glupu široku majicu s printom kao i uvijek.

"To je tvoj diler?" šapne.

"On je samo nabavljač. Ima nešto za tebe, ajde." gurne ga prema njemu.

"Što je Toni? Je li me se boji?"

"Zna bit opasan i bez tipkovnice. Vidimo se za nekoliko minuta u školi, stari. Nemoj kasnit."

Toni je samo hladnokrvno otišao. Nije mogao vjerovati da bi mu to učinio. Ostavio ga s čovjekom koji možda nije izgledao opasno, ali tko zna što mu je moglo biti na umu. Odrasli štreberi sigurno nisu bili za šalu.

"Ja sam Ivan." pruži ruku. Primi mu lagano ruku ga slučajno ne bi zaradio šaku u nos. "Čuo sam da si provalio u e-dnevnik. Ne čudim se što si otkriven. Ta stranica koristi sigurno snažnu zaštitu."

"Da, bilo je problem."

"Čuo sam da si koristio VPN."

"I TOR."

"Ah, da i TOR. Zašto da se čudim? Škola ima smijer za računalnog tehničara, i predavača koji u vrhunski u tehnologiji, zašto te ne bi otkrila? Sigurno oni nemaju pojma za TOR i VPN."

Možda i imaju, ali još nije čuo profesore da ih spominju. "Učinio sam sve da se zaštitim."

"I zato si tipičan amater. Sigurno si za zaštitu malo istražio na internetu, zar ne."

I bilo je tako. "Što ćeš mene ako me smatraš tipičnim amaterom?"

"Ne trebam te za hakiranje. Čuo sam da vrlo dobro znaš koristiti HMTL, CSS kodove, Javascript i programski jezik."

Imao ih je skoro sve već u glavi. "Da znam. Mnogi u mojem razredu znaju."

"Ne baš dobro ko i ti. Toni bira ljude s razlogom baš ko i ja."

Još je više bio zbunjen. "Dobro."

"Sjedi tu." ponudio mu je da sjedne na hladan kamen blizu njega. Sigurno će mu podvaliti nešto. "Jesi li čuo za deep ili dark web?"

"Jesam, ali ne bavim se baš time."

"Bavit ćeš se. Moja stranica je baš jedna od tih stranica."

"Dark web?"

"Da baš ta. Znaš i sam koliko trebaš bit oprezan s tim stvarima. Uzmi ovo." reče i gurne mu u ruku CD. "Tu je sve što moraš instalirat prije nego kreneš na takve stranice. Ja je često moram čistit od bog zna kakvih virusa. Treba samo da je dotjeraš i nazireš svako malo. Što se na njoj nalazi, kakvi komentari ili bilo što sumnjivo mi moraš odmah prijavit."

TrafikaWhere stories live. Discover now