Ustao je s nekom gorčinom u želucu. Samo se jučer razočarao ne zna koliko puta. Četiri? Možda četiri. Barem ima djevojku i to onu koju zaslužuje. Iako bi rado ostao u krevetu, sjetio se da mu je uvijek bolje u školi nego doma. Sam taj stan je bio jedno veliko razočaranje.Spremio se i otišao na bankomat da vidi iznos. Nije ovaj put dobio ništa. Možda ovaj nije uplatio ili još nije sjelo. Nije se htio zamarati s time. Čekala ga je Dina u školi. Nažalost je prvo ispred škole vidio Marelu. S onim starim osmjehom mu je odmah došla u susret. Kako se samo ovako lijepa djevojka može tako lako prodati?
"Kako je bilo s Dinom jučer?" pitala je. "Čula sam da znaš za onaj naš plan."
"Da mi uvalite malu samo da se maknem od tebe? Znam za taj plan, skužio sam ga u pet sekundi."
"Bruno, bez uvrede, ali mi smo već pola mjeseca potajno u vezi, možda se još ne otkrijemo."
"Bi li se prodala za šutnju?"
Mareli se ovaj put lice smrtno uozbiljilo. "Što ti tražiš od mene?"
"Ne boj se, ne bih te više ni pipnuo, Dina je bolja, hvala ti što si se pokazala onakvom kakva jesi."
"Bruno, nisi toliko loš. Možemo bit prijatelji ako to želiš, ali ja sam već u vezi s drugim."
"Ne, uopće te ne želim, što se mene tiče, drži se podalje od mene, samo Niko te ne zaslužuje takvu niti te Dina zaslužuje kao prijateljicu."
"Jesi li stvarno toliko ljut da se moraš tako ponašat prema meni? Mogu se kladit da te to naučio pijani ćaća."
"Barem me naučio da ne prodajem svoje gole slike na internetu."
Marela je ostala u šoku, izgledala je kao da će se rasplakati. Kad ju je išao zaobići, zaustavila ga je rukom. "Kako to znaš?" pita. "Hakiro si mi profil?"
"Možda." slegne ramenima. "Tada bih znao sve tajne ove škole. Nije mi zanimljivo prtit se u tuđa posla koliko i ti misliš."
"Molim te, ne govori nikome o ovome. Učinit ću bilo što, prekinut ću s Nikom ako želiš."
"Ne zanimaš me više. Ako želiš da šutim, makni se od mene."
Ušao je u školu i otišao na zahod da se umije hladnom vodom. Od bijesa se jedva mogao doći k sebi. Pljusnuo se vodom nekoliko puta po licu i po vratu, a zatim se gledao u ogledalo s djelomično mokrom kosom. Zašto on uvijek padne na krive ljude?
"Izgledaš ko miš iz ulja." pojavio se Toni na vratima. "A Marela se odjednom rasplakala kad joj se Dina približila, ne može stat. Što se dogodilo?"
"Otkud ja znam?" pita. "Nije moja cura, za to ste se već pobrinuli."
"Darko vas je vidio kako razgovarate ispred škole sve reko Niku."
Zakolutao je očima. Naravno da će se on odmah umiješati u ovo. Uhvatio je Tonija za ruku i maknuo ga s vrata prema zahodima gdje ih nitko ne čuje.
"Marela prodaje svoje gole slike na trafici." šapne.
"A ja mislio ćeš me silovat kako si krenuo."
"Daj se uozbilji. Ovo ni Niko čak ne zaslužuje. Što bi ti učinio kad shvatiš da ti cura nešto takvo radi?"
"Ne znam." slegne ramenima. "Zadnju sam ostavio kad sam saznao da je spavala sa sedmoricom. Valjda je to slično."
"Ne znam je li, ali a nemam više nikakvog poštovanja prema njoj. Od svih će patit samo ona i Niko. Mene ne zanima."
"Dragi moj, jesi li ti što bolji? Vodiš ilegalnu stranicu koja služi za mrežu ilegalnih trgovina, a kladim se da to svojoj curi tajiš."
"Pa što? To je moj problem."
YOU ARE READING
Trafika
Mystery / ThrillerBruno je spreman učiniti bilo što za bilo koga da bi održao titulu koju je imao u školi, a brzo će je imati u srednjoj. S darom za tehnologiju učinit će sve što treba za svog prijatelja Tonija koji je sposoban učiniti da ga svi obožavaju još od mal...