Ovo jutro je morao otići u školu. Niko ga je zvao preko noći, ali se nije javljao. Od tripa mu se još spavalo i grčila mu se vilica. Brzo se spremio i obećao da će se naći u sedam kraj trgovine u blizini škole. Tamo ga je on čekao, sjedeći na zidiću. Odmah je ustao čim ga je vidio.

"Odakle ti ono?" šapne.

"Iz njezinog mobitela."

"Odakle ti njezin mobitel?"

"Nije važno, važno je da se petlja tamo đe ne treba."

"A đe se ti petljaš?"

"Ovo se tiče obojice. Što ako Toni i Ivan saznaju? Znaš što se točno dogodilo mom starom?"

"Je li Ivan kriv?"

"Jest. Dao mi je pištolj u ruke i reko da pucam u njega. Sreća što je bio prazan."

"Čekaj, ti si..."

"Da, jesam. Dobio je živčani slom zbog njega."

"A da nije zbog tebe."

"Nije bio moj pištolj."

"Ipak bi ti puco, zar ne? Drago mi je znat."

"Ako se ovo sazna, ti pucaš. Shvaćaš li? To je tvoja cura koju ne znaš kontrolirat."

"Tko zna bi li ovo uspjelo u policiji. Nezakonito je."

"Hej!" čuo je Marelin glas iza sebe i korake kao kopita. "Što se prtiš u moj život? Prestani mi hakirat profile više."

"Što je sad?" pita Niko.

"Izbriso mi je sve profile na internetu."

"Baš se pitam zašto."

"Da, pitaj se zašto, jer nijedan ni drugi niste normalni."

"Marela, ovo je opasno." reče Niko.

"Vidim da je opasno, štitite ubojicu."

"Nemamo izbora."

"Imate. Prijavite ga policiji."

"Da, baš je tako lako." reče Bruno. "Ti bi plakala noć i dan da si na našem mjestu."

"Misliš da i ti ne bi bila kažnjena?" pita. "Drogiraš nas protiv naše volje, a kasnije nas snimaš. I ovo je protiv zakona."

"Znaš li kako je on došo do te snimke? Kladim se da ti nije poslo svoju snimku."

"Molim?"
"I mene je drogirala i pitala me isto dok me snimala." reče Bruno. "I dobila je iste odgovore."

"Ne, nije samo to."

"Nasamarila si me, mustra si i na kraju nisi ništa postigla. Ostavi nas sad na miru."

"Pojebali smo se u mom stanu." reče na. Niko je odmah zinuo i prebacio pogled na nekadašnjeg prijatelja.

"Drogirala si me, sjećaš se."

"Jesam, ali ti si sve sam htio."

"Nisam ni zno što se događa."

"Uživao si, dragi moj, na snimci se može čut tvoje stenjanje."

"Što se može protumačit ko silovanje ako ikad dođe do policije."

"Nijednom se nisi pobunio, nijednom."

Bili su vjerojatno toliko glasni da ih je cijela ulica čula. Možda se nije čulo do škole, ali je bilo blizu. Preko puta je bila Dina i gledala ih je u šoku. Dovoljno je daleko bila da ih čuje. Odmah je nastavila trčati prema rivi.

TrafikaWhere stories live. Discover now