Několik dní po tom, co se venku stalo, jsem nevyšel z bytu. Měl jsem takový strach. Každou vteřinu jsem se bál, i když jsem věděl, že doma bych měl být v bezpečí.
Ale dneska se všechno změnilo. Po dnešku jsem si už ani trochu nemyslel, že je to doma bezpečné. Ani trochu.
Byla sobota, když jsem líně seděl na gauči a koukal na nějaký film, co jsem vyhrabal ze staré krabice s filmy, kterou jsem už takových pět let nevytáhl, když v tom se rozsvítila obrazovka mobilu, co jsem měl pohozený vedle sebe na sedačce.
Další zpráva. To snad ne.
To, jak jsem byl až do tohoto dne jakž takž klidný, v ten moment zmizelo a já zase dostal strach. Proč já? Říkal jsem si v duchu, když jsem bral telefon do ruky a otevíral zprávu.unknown: ahojky baby! dlouho jsem se neozval co?
unknown: snad se ti nestýskalo, zlatíčko mojeee!! <33me: hm ani ne
unknown: nehraj to na mě, já vím že anoo ^^
unknown: já jsem ti ale nenapsal proto abych se s tebou hádal ):me: a proč teda?
unknown: abych ti něco doručil ^^
unknown: mě samozřejmě neuvidíš ale za pár minut ti zazvoní zvonek a před bytem budeš mít krabici
unknown: nebooj, nebude tam nic nebezpečného, nechci ti přece ublížit jaeminiee <33
unknown: ale třeba díky tomu konečně zjistíš kdo jsem ^^me: počkat co?!
zobrazeno
Ještě nějakou chvíli potom jsem nevěřícně koukal do telefonu a znovu si pročítal naše zprávy, když v tom mě vyrušil zvonek.
Lekl jsem se, ale i přes to jsem roztřeseně vstal z gauče a zamířil směrem ke dveřím.Podíval jsem se kukátkem ven a když jsem zjistil, že tam nikdo není, došlo mi, že je to nejspíš ta věc od mého stalkera.
Bál jsem se otevřít, ale moje zvědavost byla silnější, tak jsem se rozhodl věřit tomu, že to není nic nebezpečného a dveře otevřel.Stála před nimi stará krabice. Vzal jsem ji do rukou a opatrně ji donesl do svého bytu. Byla celkem lehká, ale když jsem s ní zatřepal, zjistil jsem, že určitě není prázdná.
Položil jsem krabici na postel a zvědavě otevřel její víko. Doufal jsem že uvnitř najdu nějaké jeho osobní věci, fotky nebo něco takového, ale ne. Byl jsem z toho celkem zklamaný. Krabice byla plná starých dopisů a výstřižků z novin.
Co to má sakra znamenat?
Pomyslel jsem si a začal se vším tím probírat.+++
ahooj! po delší době je tady další kapitola!!!
omgg líbí se vám to? co myslíte že v ty krabici bude nebo tak? idk na co se zeptat už xddd
Vaše Kačii :**
ČTEŠ
black dress // nomin
Fanfiction× PROBÍHÁ KOREKCE × nct jeno x jaemin jaemin je obyčejný kluk bez jakýchkoliv cílů ani nějakého velkého zapálení do života. každý jeho den je úplně stejný jako ten předešlý, dokud se neseznámí s velice zvláštní dívkou. ve stejné době mu také napíš...