× chapter nine ×

517 66 13
                                    

Prohrabal jsem se až na dno krabice a vzal od tam několik výstřižků.

Manželský pár nalezen mrtvý bez jakýchkoliv stop po pachateli
To hlásal titulek prvního výstřižku. Ty další byly na podobné téma, všude šlo o ten samý zavražděný manželský pár a o to, jak se pokročilo s vyšetřováním.

Většinou psali, že na nic moc nepřišli. Tedy až na jeden z posledních kousků papíru, které mi zbývaly přečíst.

Syn zavražděného páru se přiznal k vraždě svých rodičů

To byl jeho titulek. Co to mělo znemanat?
Začal jsem číst. Došlo mi, že by mohlo jít o mého stalkera. Bylo možné že to on zabil svoje rodiče. Doufal jsem tedy, že se z textu dozvím třeba jeho jméno, ale bohužel ne. Místa, kde jeho jméno nejspíš kdysi bylo, byla pečlivě zaškrtaná černou fixou, stejně jako chalpcova fotka.

Dále se tam psalo, že bude převezen do dětského domova a začne chodit do školy. Do školy, kam jsem chodil i já.
To taky odpovídalo. Psal mi přece, že byl můj spolužák, ne?

Jak jsem se dál probíral novinami, byl jsem čím dál tím víc zmatený.
Dál se tam psalo o údajné sebevraždě toho chlapce, co se přiznal k vraždě. Taky o tom, že býval šikanovaný svými spolužáky.
To ale potom není možné, aby to byl můj stalker, protože ten kluk už je mrtvý, ne?

Zároveň jsem si ale začínal trochu zase vybavovat svoje dětství, které jsem za ty roky téměř zapomněl. Moje paměť byla velice špatná, což byla v tomto ohledu velká nevýhoda.

No každopádně, vzpomněl jsem si na to, že kolem sedmé osmé třídy jsem se začal kamarádit s partou kluků.
Ti pak jednoho ze spolužáků začali šikanovat a já jim v tom chtěl zabránit. Oni mi ale začali vyhrožovat, tak jsem nic neříkal. Bál jsem se jich.

me: v těch novinách... to psali o tobě? to ty jsi zabil svoje rodiče?

unknown: už to tak bude

me: ale jak s tím souvisí ta sebevražda? to jsi nemohl být ty!

unknown: ale jsem

me: wTF? tomu nerozumím
me: to už bys byl mrtvý a nepsal bys mi

unknown: kdo říká že bych ti nepsal

me: haha moc vtipný
me: ještě mi řekni že jsi duch toho mrtvýho kluka a bude to dokonalý xddd

unknown: to taky nejsem

me: pořád ti nerozumím...
me: a taky nechápu proč máš rád zrovna mě

unknown: taky nevím proč tě mám rád, ale mám...
unknown: hrozně moc, chci abys byl jenom můj...

me: nevím jestli je to správné rozhodnutí, ale co kdybysme se setkali?

unknown: umm... já nevím...

me: prosím...chci tě vidět, chci vidět jak vypadáš, jaký máš hlas, vůbec kdo jsi... začal jsem ti věřit, už vím, že mi nechceš ublížit...

unknown: tak dobře...

+++

těšíte se na jejich první setkání? xd

jinaak doufám že se vám kapitola libila a další se pokusím vydat co nejdřív!

Vaše Kačii :**

black dress // nominKde žijí příběhy. Začni objevovat