Ráno jsem se snad poprvé probudil dřív než Jeno.
Otočil jsem se tedy jeho směrem a sledoval ho.Nemohl jsem od jeho nevinné a krásné tvářičky odtrhnout pohled. Vypadal neskutečně roztomile. Nejradši bych ho teď políbil, ale nechtěl jsem ho vzbudit, tak jsem ho dál jenom pozoroval.
Každopádně to netrvalo ani tak dlouho a Jeno se taky probudil.
Pomalu od sebe oddělil víčka a zamžoural na mě úzkými škvírkami, které tvořily jeho oči."Jee, dobré ráno, Jenoo!" usmál jsem se na něj a konečně jsem mu mohl dát jemnou pusinku na tvář.
"Dobré ráno, Jaeminie zlato." řekl rozespale Jeno a usmál se.
Musel jsem se zasmát nad jeho roztomilostí.
×××
Za nějakou dobu, po kterou jsme jenom tak leželi v objetí, Jeno rozhodnul, že je čas vstávat a posadil se na okraj postele.
Já ho následoval a nakonec jsme se oba dva převlékli do jednoduchého domácího oblečení a vydali se do kuchyně.
Jeno jako vždy udělal něco k jídlu a pak, když mi dal moji porci na talíř, se posadil naproti mě a taky se pustil do jídla.
Vládlo mezi námi ticho, jelikož jsme oba dva jedli, ale nakonec ho prořízl zvuk mého telefonu, který jsem měl na stole položený vedle sebe.
Sáhl se po něm a otevřel ho. Měl jsem, tam několik zpráv od Renjuna.
"Kdo ti píše?" zajímal se hned Jeno a nahnul se ke mě přes stůl.
"Jenom Renjun." odpověděl jsem se smíchem a rozkliknul Renjunovy zprávy.
"Jinak, jsi roztomilý, když žárlíš." nemohl jsem si odpustit poznámku myšlenou na Jena.Jeno se jenom ušklíbl a dál se věnoval jídlu, zatímco já se rozhodl konečně si ty zprávy přečíst.
junie🌸: heyy jaeminie!!!
junie🌸: proč nechodíš do školy?
junie🌸: jsi ok?
junie🌸: nebo se něco děje?
junie🌸: kdyžtak mi o tom můžeš říct, mohl bych ti třeba pomoct!!!Nevěděl jsem mu, jestli mám říct pravdu a nebo si něco vymyslet. Byl to můj nejlepší kamarád, ale přitom jsem si nebyl jistý, jestli by bylo správné mu to říkat. Navíc teď, když nikomu moc věřit nemůžeme.
"Jeno?" řekl jsem, aniž bych vzhlédl od telefonu.
"Hm?" odpověděl mi Jeno mezi jídlem.
"Renjun se ptá co se mnou je... Mám mu říct pravdu?" šel jsem s otázkou rovnou k věci.
Jeno se na chvíli zarazil a hodnou dobu nic neříkal, až se mi konečně dostalo odpovědi.
"Pokud mu věříš a víš, že je spolehlivý, tak mu o tom řekni." řekl nakonec.
Upřímně jsem si nemyslel, že s tím Jeno bude souhlasit, ale usoudil jsem že nejspíš ví co dělá. Rozhodl jsem se tedy, že Junovi nakonec všechno řeknu.nana💦: víš... ono je to složitější...
junie🌸: jejdaa takže se něco děje??
junie🌸: NA JAEMINE OKAMŽITĚ MI KOUKEJ VŠECHNO ŘÍCT BCS O TEBE MÁM STRACH!!!Nakonec jsem tedy Renjununovi vylíčil celý příběh od chvíle, co Jeno ještě převlečený za děvče, vpadl do mého bytu.
Renjun mi nějakou dobu neodepisoval. Asi mu trvalo, než to všechno přečetl a pobral. Až potom konečně odpověděl.
junie🌸: ...
junie🌸: PANEBOŽE JAEMINE, PROČ JSI MI NIC NEŘEKL??
junie🌸: OPRAVDU JSI V POŘÁDKU??
junie🌸: oMG-
junie🌸: jÁ nWM cO říCtnana💦: panebože v klidu, june xd
nana💦: zatím jsem v pořádku ale ti lidi z toho gangu pořád jdou...
nana💦: já vím že jeno říkal že mě ochrání ale já se i tak bojím
nana💦: ne až tolik o sebe jako o něho...junie🌸: možná to bude znít divně ale možná bych vám mohl trochu pomoct...
nana💦: jak?
junie🌸: víš... mám hromadu šikovných kamarádů v kurzu asijských bojových umění
junie🌸: jsou vážně dobří takže když budeš potřebovat, mohli by vám skoro okamžitě přijít pomoct
junie🌸: stačí jenom říct kde jsi a do několika minut jsou u tebenana💦: jejda jUNie Ty jSI zlATo!! kdYŽ BUdeMe pOTřEbOVaT, URČitĚ tI dÁm vĚDĚt!!
nana💦: ale teď už musím končit, zase ti někdy napíšu!!junie🌸: dobře, zatím ahooj!!
Nechtěl jsem rozhovor s Junem ještě končit, jenže jsme já i Jeno zaslechli z chodby nějaké kroky. Ale ne kroky nějakého z manželských párů, které v domě bydlely. Byly to kroky spousty párů těžkých bot.
+++
heyy omlouvám se zase za nezáživnou část... ale tak aspoň něco jste se zase dozvěděli tak až tak hrozný to snad nebylo
jinaak renjunie to se svýma kámošema dost rozjíždí co? teda zatím ne ale ještě to rozjede a to pořádně xd
no nebudu spoilerovat xd
...
Vaše Kačii :**
ČTEŠ
black dress // nomin
Fanfic× PROBÍHÁ KOREKCE × nct jeno x jaemin jaemin je obyčejný kluk bez jakýchkoliv cílů ani nějakého velkého zapálení do života. každý jeho den je úplně stejný jako ten předešlý, dokud se neseznámí s velice zvláštní dívkou. ve stejné době mu také napíš...