× chapter ten ×

524 69 34
                                    

me: dobře, kde se potkáme?

unknown: třeba v parku? tam chodíš rád že?

me: ano chodím...
me: tak třeba zítra..?

unknown: proč ne dnes?

me: protože je už půl dvanácté v noci...

unknown: a to vadí? pokud se chceš setkat tak teď hned v parku u té lavičky kde vždycky sedáváš babyy~

me: tak dobře...

V rychlosti jsem na sebe hodil kalhoty a mikinu, jejíž kapucí jsem si přehodil přes hlavu a vydal se do chladné noci.

Bylo mi hrozně zima. Vyčítal jsem si že jsme si na sebe nevzal něco teplejšího, třeba bundu, kterou jsem ze své skříně už delší dobu nevytáhl, ale už jsem se pro ni nehodlal vracet. Už jsem ho chtěl konečně vidět.

Šel jsem rychle, skoro jsem běžel. Nemohl jsem uvěřit, že běžím jen kvůli tomu abych se setkal se svým stalkerem, který byl ještě ke všemu vrah. Ale já ho opravdu chtěl vidět. Chtěl jsem se s ním setkat a vidět jeho tvář.

Konečně jsem se dostal do parku. Došel jsem k lavičce a doufal, že ho tam někde uvidím, ale nikde nikdo nebyl. Už jsem mu chtěl napsat, když v tom jsem uviděl na lavičce malý papírek zatížen stejně malým kamenem.

Zvedl jsem ho přečetl si vzkaz napsaný pěkným rukopisem.

Opravdu sis myslel že to bude tak jednoduché jaeminie? :D

No to snad ne! Tohle je všechno?! To je všechno co mi napíše, když mě s falešnou nadějí o půlnoci vyhnal ven?

unknown:

unknown: ale notaak, netvař se tak zklamaně, babyy!! ^^unknown: jsem tady s tebou, jenom ty mě nevidíš~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

unknown: ale notaak, netvař se tak zklamaně, babyy!! ^^
unknown: jsem tady s tebou, jenom ty mě nevidíš~

Jen co jsem si tu zprávu zobrazil, rychle jsem se otočil. Jak jsem čekal, nikdo tam nebyl.
Měl jsem chuť s tím telefonem hodit o zem. Vážně. Byl jsem naštvaný a to dost.

me: proč jsi mě sakra vyhnal ven a ani ses neuráčil přijít?!

unknown: ani nevím...
unknown: promiň ale bylo fakt rozkošný jak jsi úplně běžel jen abys mě mohl vidět jaeminie ^^

me: myslím že kvůli tobě už nikdy nikam nepoběžím protože bys tam beztak zase nebyl!

unknown: asi ne no, takhle je to totiž větší zábava ^3^
unknown: zlato ty bys mě vážně chtěl vidět..?

me: celkem se tomu divím ale ano chtěl... nevím proč ale zajímá mě kdo jsi...

unknown: tak to si budeš muset ještě chvilku počkat ^^
unknown: zatím se měj a běž brzo spinkat jaeminie <33

+++

pardon že setkání nebylo ale jednou určitě bude, nemusíte se bát zlatíčka ((:

snad se vám to líbilo jinaak a pardon za chyby, nečetla jsem si to po sobě xdd
jinaak děkuji za nápad atd SEONJEE 💓💘💕💞

Vaše Kačii :**

black dress // nominKde žijí příběhy. Začni objevovat