1;Jimin & Taehyung

2.4K 122 7
                                    

Σηκώθηκα από το κρεβάτι μου άλλη μια φορα,όπως κάθε μέρα. Εφτά ακριβως,χτυπάει κάθε Δευτέρα με Παρασκευή το ξυπνητήρι μου όλα αυτά τα χρόνια. Το γεγονός ότι αυτές οι μέρες είναι οι τελευταίες που θα το ακούω να χτυπάει,για πάντα,με κάνει χαρούμενη μα και λυπημενη.

Η αλήθεια είναι πως από το νηπιαγωγείο γνώρισα κάποια άτομα που έχω μαζί μου μέχρι και τώρα. Γνώρισα τον Yoongi και τον Hoseok όταν ήμασταν μόνο τεσσάρων, δεκατέσσερα χρόνια πριν δηλαδή.. δυνατή φιλία.. σκέφτομαι πολλες φορές. Όταν πήγαμε δημοτικό ήμουν στην ίδια τάξη με τον Yoongi,και καθόμασταν μαζί στο θρανιο. Στα διαλείμματα κάναμε παρεα με αυτόν και τον Hoseok,μέχρι που μας πλησίασαν και κάποια άλλα παιδιά,ο Jungkook από την τάξη μας και ο Jin με τον Taehyung και τον Namjoon από την τάξη του Hoseok. Έτσι περνούσαμε ήρεμα και όμορφα τα παιδικά μας χρόνια,και την τελευταία χρόνια του δημοτικού ήρθε ένα καινούργιο αγόρι στην τάξη μας,ο Jimin. Καθόταν δίπλα μου στο θρανίο μιας που ο Υοοngi είχε κάτσει με τον Jungkook κι έτσι μπήκε κι αυτός στην παρέα μας. Από τότε είμαστε όλοι πολύ δεμένοι,αν και πιο κοντά έχω έρθει με τον Jimin,και δεν ξέρω κατά πόσο είναι καλό αυτό..

Βλέπετε,είχα μετακομίσει στην Κορέα πολύ μικρή,λόγω οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα. Ακόμη μου λείπει το μέρος,αν και επισκεπτόμαστε κάπου κάπου..

Τα συναισθήματα μου για τον Jimin ήταν πάντα φιλικά. Με βοηθούσε συνέχεια λέγοντας με "μικρή" του,αν και με περνάει μόνο για δύο μήνες. Τελευταία αυτό άλλαξε,και μπορώ να πω πως ο Jimin,ο κολλητός μου,μου αρέσει..

Όταν ετοιμαστηκα,έφυγα από το σπίτι μου για να συναντήσω τον Hoseok και τον Υοοngi για να πάμε σχολείο..

"Καλημέρα παιδιά! Τι κάνετε σήμερα?"

"Καλημέρα Υ/Ν! Να εδώ όπως τα ξέρεις. Εγώ νυστάζω,κι ο Hoseok είναι πάλι με τις μπαταρίες του γεμάτες! Εσύ?"

"Καλά είμαι Yoongi! Άντε άντε πάμε μην αργήσουμε."

Καθώς προχωρούσαμε μιλούσαμε για διάφορα πράγματα. Μέχρι που φτάσαμε στο σχολείο και είδαμε τον Jungkook με τον Taehyung μπροστά από τα ντουλαπάκια τους. Έτσι πήγαμε να τους χαιρετήσουμε,αν και παρατήρησα πως κάτι έτρεχε με τον Taehyung,οπότε αφού μιλήσαμε με τα αγόρια είπα να πάω να του μιλήσω προσωπικά..

Βλεπετε,ο Tae κι εγώ είμαστε όπως εγώ με τον Jimin. Είναι τα δύο πιο κοντινά μου άτομα,και είναι ο μόνος που ξέρει πως πραγματικά νιώθω για τον Jimin..

"Taehyung.. τι συμβαίνει?"

"Να Υ/Ν,έμαθα κάτι που ίσως να μην σ'αρεσει.. καθόλου!"

"Τι είναι Tae? Με τρομάζεις!"

"Ο-Ο Jimin.."

"Αααα να τος ο Jimin!"

"Καλημέρα Tae,Υ/Ν. Τι κάνετε?"

"Καλά είμαστε. Εσύ Jimin?"

"Δεν θα μπορούσα να είμαι καλύτερα Υ/Ν."

"Και γιατί ετ-"

Τότε ο Jimin έπιασε μια τούφα από τα μαλλιά της Υ/Ν η οποία πετούσε,και την έβαλε στη θέση της.

"Ει,θα μου χαλάσεις τα μαλλιά!"

"Είσαι όμορφη και χωρίς φτιαγμένα μαλλιά.."

Αωω.

"Y/N πρέπει να φυγουμε.."

Και τότε,πριν η Υ/Ν προλάβει να απαντήσει.. ένιωσε την καρδιά της να σπάει με αυτό που αντίκρισε..

Α/Ν:
Γεια σας,ξέρω είναι πολύ μικρό κεφάλαιο αλλά το υπόσχομαι γίνεται πολύ καλύτερο. Ελπίζω να σας αρέσει Τι είδε άραγε η Υ/Ν?!

Edited: 27/2/21

𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧Where stories live. Discover now