16; Too good to be true

964 77 23
                                    

Ξύπνησα με ένα τρομερό πονοκέφαλο. Δε μπορούσα καλά καλά να κρατήσω τα μάτια μου ανοιχτά. Όταν πήγα να τραβήξω την κουβέρτα από πάνω μου ώστε να σηκωθώ,έπιασα ένα χέρι πάνω από την κοιλιά μου και είδα ότι.. δεν φορούσα τίποτα.. "που είμαι?" Ήταν η πρώτη μου σκέψη όταν ξύπνησα. Κοίταξα γύρω μου και δεν ήταν σίγουρα το δωμάτιο μου,μέχρι που τα μάτια μου έπεσαν στο ποιος κοιμόταν δίπλα μου και δεν φορούσε επίσης τίποτα..

"PARK JIMIN ΣΗΚΩ ΤΩΡΑ!"

"Χμμ τι έγινε αγάπη μου..?" Είπε με την βαριά πρωινή φωνή του χωρίς καν να με κοιτάξει.

"ΑΓΑΠΗ ΣΟΥ?! JIMIN ΕΧΩ ΑΓΟΡΙ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙ ΛΕΣ?!"

"Μα Yari καλή μου μέχρι το Gwangju πη- Υ/Ν?!?! ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ?!" Είπε ξαφνιασμένος.

"Εμμ,από ότι θυμάμαι από εχθές δεν θυμάμαι ΤΙΠΟΤΑ! Μου οφείλεις εξηγήσεις!"

"Ααα εμ να.. πως να στο πω.. μεθυσες,μέθυσα και.."

"ΟΧΙ JIMIN ΔΕ ΜΕΘΥΣΑΜΕ. ΜΕΘΥΣΑ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΗΚΕΣ." Είπα και σηκώθηκα τυλίγοντας το σεντόνι μα το τράβηξε εκείνος,σωστά.. είν' κι αυτός γυμνός! Ε ρε Παναγία μου που έμπλεξα!

"Εεεπ που νομίζεις ότι πας πριγκιπεσσα?"

"Ποια πριγκιπέσσα βρε μαλακά που εκμεταλλεύεσαι αθώα πλάσματα!" Τι φάση,πλάσματα? Αλήθεια τώρα?

"Όταν έκλαιγες όμως στην αγκαλιά μου εχθές και με φιλουσες καλά ήταν?" Όπα όπα.. έκλαιγα εγώ?! Ωχ όχι.. τώρα θυμήθηκα.. ΙΙΙΙ,ΤΟΝ ΦΙΛΗΣΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ! κάτσε.. αυτό σημαίνει πως.. ΑΠΑΤΗΣΑ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ?! Όχι δε μετραει,ήσουν μεθυσμένη Υ/Ν,ήσουν μεθυσμένη ΤΕΛΟΣ!

Τύλιξα την κουβέρτα γύρω από το σώμα μου και άφησα σε εκείνον το σεντόνι. "Το χθεσινό βράδυ ήταν ένα λάθος,μεγάλο!" Είπα γυρισμένη πλάτη σε εκείνον.

"Μμ.. τότε πρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε λάθη.."Ωρεε που μπλέξαμε.

Πήρα το φόρεμα μου που ήταν πεταμένο στο πάτωμα,και με τυλιγμένη την κουβέρτα επάνω μου πήγα στο μπάνιο για να αλλάξω. Τώρα θα μου πείτε γιατί να αλλάξεις στο μπάνιο ενώ όλο το βράδυ δεν υπήρχε τίποτα ανάμεσα στους χτύπους των καρδιών σας παρά εσάς τους ίδιους. Το γεγονός ότι ήμουν μεθυσμένη δεν πιάνεται σαν δικαιολογία εε? Πφφ,σκατα!

Ντύθηκα κι έφυγα αμέσως να βάλω παπούτσια. Εκεί που τα φορούσα είδα μια φωτογραφία του Jimin με την Yari.. Αυτή με έκανε να τον φιλήσω.. αυτή η φωτογραφία..

𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧Where stories live. Discover now