"Καλημέρα Jungkook." Του είπα όταν τον είδα στην κουζίνα να τηγανίζει τηγανίτες.
"Καλημέρα Υ/Ν!" Είπε στρέφοντας το κεφάλι του προς το μέρος μου "Πως κοιμήθηκες το βράδυ?"
"Μια χαρά" απάντησα στην ερώτηση του και κάθισα σε μια καρεκλα "Έχεις κανέναν φορτιστή? Δεν μπορώ να βρω τον δικό μου και δεν μπόρεσα να μιλήσω με τον Δημήτρη από χθες και θα ανησυχεί."
Αμέσως είδα τον Jungkook να κουνάει το κεφάλι του,ειρωνικά,και ορκίζομαι πως είμαι σχεδόν σίγουρη πως τον ακουσα να ψιθυρίζει κάτι.
...σχεδόν...
"Εμ,έχω έναν στο σαλόνι. Παρ' τον αμα σου κάνει!" Είπε μόλις κατάλαβε ότι είχε αγνοήσει την ερώτηση μου.
Πάλι καλά.
"Λοιπόν Υ/Ν,σου βρήκα δουλειά!" μου είπε ο Jungkook με ένα αφελές χαμόγελο να σχηματίζεται στο πρόσωπο του.
"Αλήθεια;" Τον ρώτησα,πιθανότατα αντιγράφοντας την έκφραση του.
"Ναι,και σήμερα θα πάμε να αφήσεις βιογραφικό" είπε,μη αφήνοντας το χαμόγελο να πέσει από τα χείλη του.
"Σε ευχαριστώ πολύ." Είπα,και μετα από αυτό ακούστηκε ένα χτύπημα στην πόρτα.
"Ποιος είναι? Περιμένεις κανέναν?" Ρώτησα,βάζοντας μια μπουκιά από την τηγανιτα στο στόμα μου.
"Όχι,αλλά νομίζω πως είναι για σένα?" Μου απάντησε,σηκώνοντας πονηρά το φρύδι του.
"Για μένα?! Ποιος για μένα?!"
"Πήγαινε και θα δεις.."
Προχώρησα διστακτικά προς την πόρτα,και την άνοιξα σιγά σιγά. Μέχρι που όταν είδα ποιος κρυβόταν από πίσω,μόνο που δεν χοροπηδηξα από την χαρά μου..
"Ποια γύρισε πίσω στην πατρίδα;"
"Τae!" είπα και έπεσα στην αγκαλιά του.
"Και μένα μου έλειψες Y/N,τώρα έλα να πάμε μέσα όμως"
Προχωρήσαμε στην κουζίνα για να βρούμε τον Jungkook.
"Ω,καλημέρα hyung! Πως κι απ' τα μέρη μας;" Είπε ο Jungkook με ένα ειρωνικό τόνο.
"Ήρθα να σας πάω στην εταιρεία που θα αφήσει η Υ/Ν το βιογραφικό,μικρέ" του απευθύνθηκε ο Taehyung,κερδίζοντας ένα δολοφονικό βλέμμα από τον Jungkook.
"Μη με αποκαλείς μικρό,θα φας το τηγάνι στο κεφάλι!"
Απειλές.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: