14; I love him

901 87 18
                                    

Φώναξα την Yari,μα δεν άκουσα απάντηση.

Τι κάθομαι και κάνω εδώ;

Η Υ/Ν έχει φύγει,πρέπει να πάω να την βρω.

Έτρεχα σαν μανιακός στον δρόμο και οι σκέψεις μου πήγαιναν κι έρχονταν.

Γιατί να το έκανε η Yari αυτο; Με ποιο δικαίωμα;

Εντάξει της έχω κάνει πρόταση γάμου, αναγκαστικά,αλλά δεν συμφωνήσαμε σε δημοσίευση.

Τουλάχιστον όχι ακόμα! Αλλά...

Γιατί να φύγει η Υ/Ν μόλις έμαθε για τον γάμο μου...;

...

Ο Jimin.. H Yari.. παντρεύονται...

Κι εγώ.. εγώ τι κάνω..;

Γιατί έχω κολλήσει σε έναν άνθρωπο που πλέον αγνοεί παντελώς την ύπαρξη μου και δεν έχει αισθήματα για μένα..;

Γιατί δε μπορώ να προχωρήσω..;

Ο Δημήτρης δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένας ακόμα που ζει στην σκιά του Jimin..

του μόνου ανθρώπου που έχω ερωτευτεί μέχρι τώρα..

Αλλά αυτός?

Προτιμησε την Yari αντί για εμένα.. αλλά το περιμενα..

Είμαι απλά η κολλητή του..

Ημουν..

Πρέπει να πάω σπίτι.

Έσυρα τα πόδια μου μέχρι εκεί. Χτύπησα βαριεστημενα την πόρτα και περίμενα τον Jungkook να μου ανοίξει.

Μετά από κάνα πεντάλεπτο ήρθε με μια πετσέτα τυλιγμένη και το πάνω μέρος του σώματος του ήταν εκτεθειμένο.

"Ωχ σόρρυ ρε έκανα μπανιο" είπε προτου με κοιτάξει "έκλαιγες?!"

Δεν μπήκα καν στον κόπο να του απαντήσω και απλά μπήκα μέσα στο σπίτι,ανέβηκα τα σκαλιά έχοντας τον Jungkook να τρέχει πίσω μου.

"Υ/Ν! Τι έγινε!"

"Υ/Ν! Μίλα μου!"

Έφτασα στο δωμάτιο μου και απλά έκατσα στην άκρη του κρεβατιού μου.

Ο Jungkook μπήκε μέσα και γονάτισε για να είμαστε στο ίδιο επίπεδο αλλά δεν τον κοίταζα.

Κοιτούσα ευθεία την αντανάκλαση μου στον καθρέφτη.

Το πώς με είχε καταντήσει για άλλη μια φορά ο Jimin.

Έβλεπα τα κατακόκκινα από το κλάμα μάτια μου και τους μαύρους κύκλους να έχουν σχηματιστεί για άλλη μια φορά.

𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧Where stories live. Discover now