*Άιντε και λίγο Ταε για να εκτιμήσουμε το ποσό ethereal he is*
"Φτασαμεεε!" Είπε ο Jimin αφού μπήκαμε μέσα και άφησε τα κλειδιά του στον μπουφέ.
"Ναι.." του απάντησα αλλά αρχισα να νιώθω κάπως άβολα. Το οποίο ο Jimin φάνηκε να κατάλαβε.
"Γιατί είσαι έτσι?" Με ρώτησε
"Δεν είναι τίποτα αληθεια-"
"Δεν φταις εσύ για ότι έγινε,εντάξει?" Είπε χωρίς να με αφήσει να ολοκληρώσω την πρόταση μου και ένωσε το μέτωπο του με το δικό μου.
"Αχ.. εντάξει.." είπα αν και μέσα μου ακόμη πιστεύω το αντίθετο.
"Η Aria που ειναι?" Τον ρώτησα όταν πήγαμε μέσα.
"Αααα ξέρω γω,θα έβγαινε να γνωρίσει το "αγόρι" της στους φίλους της εδώ πέρα." Κάτσε.. έχει αγόρι?!
"Έχει η Aria αγόρι?! Και γιατί δεν μου το είπατε?! Και.. έχει φίλους στη Σεούλ?" Τον ρώτησα.
"Εε ναι,φαντάζομαι θα τους γνώρισε στην εταιρεία" είπε και έπεσε στον καναπέ
"Μα.. ο μόνος που γνώρισε στην εταιρεία ειναι ο.. Jungkook!" Είπα μόλις κατάλαβα τι έχει συμβεί αυτή τη στιγμή
"Ε και? ΚΑΤΣΕ ΟΠΑ-" Κατι πήγε να πει αλλά τον διέκοψα
"O JUNGKOOK ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ARIA!" "Η ARIA ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΓΟΡΙ!" είπαμε ταυτόχρονα.
"Κάτσε τι εννοείς δεν έχει αγόρι?" Ρώτησα μπερδεμένη.
"Είχε πει στους φίλους της ότι έχει αγόρι και με ανάγκασε να πω σε κάποιον να κάνει το αγόρι της ωστε να τους το γνωρίσει και μετά να φύγει! Και έβαλα τον Taehyung!"
"ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΛΕΕΙ?!" Τον ρώτησα και πετάχτηκα όρθια από τον καναπέ
"ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΡΕΕΕΕ Υ/Ν!!" Σηκώθηκε και αυτός και με έπιασε από τους ώμους και άρχισε να με ταρακουναει.
"ΗΡΕΜΗΣΕ PARK JIMIN!" Του είπα και πήρε τα χέρια του από πάνω μου "που βγαίνουν συνήθως?"
"Ξέρω γω? Παραλία?" Μου απάντησε χωρίς να είναι σιγουρος αλλά δεν με ένοιαζε κάτι έπρεπε να κάνουμε. Οπότε πήραμε το αμάξι και φύγαμε για την παραλία..
Jungkook's P.O.V
"Aria.." ξεκίνησε να λέει ο Taehyung. "Γιατί δεν μου είπες ΠΟΤΈ πως ο Jungkook είναι αυτός ο περιβόητος φίλος σου?!"
"Μα εγώ δεν ήξερα πως-" πήγε να πει αλλά την ξαναδιεκοψε ο Τae και απευθύνθηκε σε μένα αυτή την φορά.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: