19; I want to tell you something

763 66 18
                                    

Still Jungkook's P.O.V

Γιατί.. νιώθω πως θα είναι κάτι παραπάνω από απλά η ξαδέρφη του κολλητού μου?

Όχι Jungkook,δε γίνεται αυτό.. Συγκεντρώσου..

Το ότι απλά βρεθήκατε στο ίδιο κρεβάτι μετά από όταν ΜΕΘΥΣΑΤΕ δε σημαίνει τίποτα απολύτως!

*Γιατί κρατιέστε χεράκι χεράκι όμως?*

Οου σκάσε πλιζ δηλαδή..

*ΠΛΑΤΣ* αυτό ήταν το μάγουλο μου.. όταν με χαστούκισε η Aria. Κάτσε.. ΤΙ?!

"YAH! ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕΣ ΑΥΤΟ?!"

"ΕΣΥ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΟΡΘΙΟΣ! ΣΟΥ ΜΙΛΑΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ! ΛΟΙΠΟΝ,ΘΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ?"

"Εεε,να σου πω τι?"

"Κάτι να συζητήσουμε μήπως?"

"Εμ.. αμ.. ναι.. όσο για αυτό που έγινε χθ-"

"Δεν υπάρχει κάτι να συζητήσουμε πάνω σε αυτό!"

Γιατί το είπε έτσι?

"Μα εμεις-"

"Jungkook έχω αγόρι-"

Oh man.. holy shit..

"-και αν θες μπορώ να στον γνωρίσω. Θα ταιριαζατε εσείς οι δύο."

Λογικά ναι. Θέλω να γνωρίσω το αγόρι αυτής που γνώρισα προχθές,που το έκανα μαζί της όταν μεθυσαμε,και που μαρεσει. Αχ..

End of Jungkook's P.O.V

Jimin's P.O.V

Κατέβηκα από την πολυκατοικία μου,και καθώς έμπαινα στο αμάξι είδα το αμάξι του Jungkook παρκαρισμένο. "Άρα όντως θα βγούνε.." σκέφτηκα. Έβαλα μπρος και ξεκίνησα να οδηγάω προς το σπίτι της Υ/Ν.

Όσο οδηγούσα,προσπαθούσα να βρω ένα σταθμό που να έχει ωραία τραγούδια. Βρήκα έναν με το που έφτασα έξω από το σπίτι της Υ/Ν,και τον άφησα να παίζει όσο εγώ της έστειλα μήνυμα να έρθει γιατί ήμουν έξω. Περίμενα για κάνα διλεπτο και έπαιζε το let me know από ένα συγκρότημα που το λένε ΒΤS. Ωραιο τραγουδάκι ήτανε πάντως. Μετά από λίγο ενώ απορροφήθηκα με το τραγούδι,ένιωσα την πόρτα να ανοίγει και μπήκε μέσα ή Υ/Ν "Ουαου.." σκέφτηκα. Αλλά από ότι φαίνεται δε το σκέφτηκα μόνο.

"Γεια και σε σένα Jimin.." είπε αφήνοντας ένα μικρό γελακι "Πουυυυ πάμε?"

"Θα δεις.." είπα και έβαλα μπρος το αμάξι. Η αλήθεια ήταν πως σήμερα.. σήμερα είχα σκοπό να της ζητήσω να τα φτιάξουμε.. αλλά δεν ξέρω,φοβάμαι μήπως πει όχι,η νιώσει άβολα και φύγει.. μακριά μου.. ξανά.. και δεν αντέχω στην σκέψη ότι μπορεί να την ξανα χασω μετά απο όλα αυτά. Μετά από λίγο φτάσαμε..

𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧Where stories live. Discover now