23;Stop,Taehyung..

805 64 13
                                    

Seulgi?! Δεν περίμενα ποτέ να είναι αυτή που θα πάρει την θέση της Nari. Εγώ κι η Seulgi έχουμε μια τεράστια προϊστορία,την οποία ο Jimin δεν ξέρει. Ο Jimin είχε έρθει στο σχολείο και τον δέχτηκαν στην τάξη μας γιατί είχε φύγει η Seulgi. Με κοροϊδευε πάντα που έκανα παρέα με τα αγόρια. Στο δημοτικό ειχε κάνει πολύ κόσμο να με κοροϊδεύει αλλά μετά από όταν έφυγε όλοι σταμάτησαν. Ποτέ δεν έμαθα γιατί,αλλά ούτε και με ένοιαζε. Προσπαθούσα να μην στεναχωριέμαι. Απλά.. την μισώ. Αφάνταστα. Και στον Jimin δεν έχω πει ποτέ για αυτό το πράγμα.

"Λοιπόν παιδιά αυτή είναι η Seulgi. Seulgi,αυτή είναι η Nari την οποία αντικαταστεις," η Nari άπλωσε το χέρι της για να γνωριστουνε,αλλά δεν της το ανταπέδωσε "αυτός είναι ο Namjoon,και αυτή η Υ/Ν με τους οποίους θα συνεργάζεσαι"

Η Seulgi δεν έδωσε καν σημασία στον Νamjoon,και ήρθε μπροστά μου και με κοίταξε από πάνω μέχρι κάτω "Υ/Ν.. χμ.. κάτι μου θυμίζει αυτό.."

"Μπορώ να πω το ίδιο,Kang Seulgi.." ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ ΤΗΣ?! ΤΩΡΑ ΟΛΟΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΌΜΑΣΤΕ!! Είχα δει τον Namjoon να προσπαθεί να περιεργαζεται την κατάσταση,αλλά ελπίζω να μην κατάλαβε κάτι,προς το παρόν..

"Χμχ,καλά θα τα πάμε εμείς οι δυο.." μου είπε και είχε καρφωμένο ένα πονηρό χαμόγελο. Ελπίζω μόνο να μην κατάλαβε κανείς τίποτα.

"Εμ κορίτσια? Θα ήταν καλύτερα να κατεβαίνουμε.." είπε ο Namjoon και αφήσαμε την Nari στο νέο της γραφείο και τον Jimin στο δικό του.

Καθόμουν στην θέση μου,και τότε κατέβηκε o Chanyeol και μας έδωσε κάτι χαρτιά σε μένα και στην Seulgi παρατήρησα πως ήταν τα ίδια και τότε τον ρώτησα "Γιατί είναι ολόιδια τα χαρτιά μας?"

"Έχετε να πάτε μαζί σε εκείνο το μαγαζί Υ/Ν.." απαντησε. Θα είναι μια μεγααααλη μέρα.

Aria's P.O.V

O Jimin έδωσε τον αριθμό μου στον Taehyung,κι εκείνος μου έστειλε μήνυμα να βρεθούμε. Ένιωσα περίεργα όταν δέχτηκε,δεν ξέρω αν πρέπει να το κάνω όλο αυτό.

Μετά από δέκα λεπτά,είχα φτάσει στο σημείο που είχαμε ραντεβού με τον Taehyung. Τον είδα από μακριά να μου κουνάει το χέρι του και προχώρησα προς αυτόν.

"Ariaaa!" Είπε και με αγκάλιασε σφιχτά. Μετά από τόσα χρόνια,είχα ξεχάσει πόσο ωραία ήταν όταν με αγκάλιαζε. Είναι ο μόνος φίλος του Jimin που ξέρω,ποτέ δεν έτυχε να γνωρίσω τους άλλους.

𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧Where stories live. Discover now