Όταν όμως η πορτα άνοιξε,δεν περίμενα αυτό που αντίκρισα..
Ηταν ο Jimin,και είχε έρθει χαμογελαστός με δύο σοκολάτες στα χέρια του..
Μα το χαμόγελο του έπεσε ξαφνικά όταν συνειδητοποίησε σε τι κατάσταση βρισκόμουν..
"Υ/Ν?! Έκλαιγες?!"
Του έκλεισα την πόρτα στα μούτρα,και έπεσα κάτω γλιστρώντας μέχρι το πάτωμα..
Άκουσα τον Jimin να χτυπάει δυνατα την πόρτα και το κουδούνι φωναζωντας,τόσο δυνατά που νομίζω πως τον άκουσε όλο το τετράγωνο.
"Υ/Ν! Άνοιξε μου! Γιατί κλαίς?! Ποιος σε έκανε να κλάψεις?! Άνοιξε μου,σε παρακαλώ!"
Τότε άνοιξα την πόρτα και τον ρώτησα γιατί ήρθε αφού πρώτα μου το ακύρωσε..
"Γιατί ήρθες σήμερα Jimin?"
"Eιχαμε να κάνουμε μια εργασία αν θυμάσαι?"
"Εμμ,η Yari που είναι?"
"Υ/Ν τι λες? Η Yari είναι σε άλλο γκρουπ."
"Το ξερω-"
"Τότε τι λες?!"
"Εννοώ γιατί δεν είστε μαζί?"
"Γιατί να είμαι μαζί της ενώ το είχαμε κανονίσει εδώ και καιρό αυτό?"
"Γιατί ήθελες να περάσεις χρόνο μαζί της?"
"Τι λες,εδώ συναντηθήκαμε πιο νωρίς για να μπορέσω να αφιερώσω πιο πολύ χρόνο στην εργασία μας."
"Και τότε γιατί μου έστειλες εκείνο το μήνυμα?"
"Ποιο μήνυμα?"
"Αυτό το μήνυμα!"
Jimin:
"Y/N χίλια συγνώμη,δεν θα μπορεσω να έρθω σήμερα.. θέλω να περάσω λίγο παραπάνω χρόνο με την Yari βλέπεις.. μπορείς να την παρουσιάσεις μόνη σου,θα πάρω μονάδα αν χρειαστεί.. τεσπά τα λέμε.."
Παραδόθηκε,16.59μ.μ."Τι?! ποτε στο εστειλα εγω αυτο?!"
"Πριν μια ωρα.."
"Ε-εγω.. Υ/Ν.."
"Είμαι εντάξει Jimin,μπορείς να πας στην Yari καταλαβαίνω.."
"Μα εγώ δε-"
"Καλά να περάσεις!"
Είπα στον Jimin και του έκλεισα την πόρτα. Αρκετά με πλήγωσε για σήμερα.
Μετά από λίγο πήρα τηλέφωνο τον Yoongi να του πω πως αύριο δεν θα πήγαινα σχολείο,και θα τους εξηγούσα τον λόγο όταν βρισκόμασταν ξανά στην διήμερη..
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: