6; Forever

1K 92 3
                                    

H Yari ρώτησε τον Jimin..

"Jimin,έχεις το θάρρος να φιλήσεις την Υ/Ν?"

ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ?!

Γιατί να ρωτήσει κάτι τέτοιο? Στο αγόρι της?

Τα αγόρια άρχισαν να μου ρίχνουν περίεργα βλέμματα,και ο Yoongi μου ψιθύρισε στο αυτί..

"Μείνε ψύχραιμη.."

Ο Jimin είχε μείνει να με κοιτάει με γουρλωμενα τα μάτια,και μετά γύρισε στην Yari. Αφού του έδωσε την "έγκριση" της,ο Jimin με πλησίασε και με φίλησε.

Όμως όταν έσπασε το φιλί μας,ένιωσα τα μάτια όλων πάνω μου. Των αγοριών να είναι κάπως χαρούμενα,που έστω και για μια φορά μπόρεσα να τον φιλήσω,των υπολοίπων σοκαρισμένων,και της Yari..

Σαν να πέτυχε κάτι.. ποιος ξέρει τι θα κάνει μετά..

O Jimin έσκυψε το κεφάλι του και μου ψιθύρισε συγνώμη.. εγώ δεν απάντησα,απλά έφυγα. Κι έτρεξα μακριά από όλους,παράλληλα στην παραλία. Έκλαιγα,γιατί δεν μπορούσα να το κρατήσω άλλο μέσα μου.. δεν ένιωσα βήματα από πίσω μου,κανείς δεν με έψαξε. Δεν ήθελα κιόλας. Ήθελα να περάσω λίγο χρόνο με τον εαυτό μου..

Ξαφνικα ενώ περπατούσα και κοιτούσα στο πάτωμα,έπεσα πάνω σε καποιον. Ενώ πήγα να καταρευσω στο πάτωμα χωρίς να σταματάνε τα δάκρυα μου,εκείνος με έπιασε αμέσως και με αγκάλιασε.

"Υ/Ν.."

"Jimin γιατί κλαίς?"

"Σε παρακαλω,θέλω απλά να μείνουμε έτσι. Για λίγο.."

Εύχομαι να ήταν για παντα..

"Y/N.. Εσύ γιατί έκλαιγες?"

Πρέπει να σαι βλάκας για να μη το βλέπεις..

"Γιατί ξέρω καλά ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin.."

"Και τι θα ήθελες να σημαίνει Υ/Ν?"

"Δεν ξέρω πως να στο πω αλλά.."

"Αλλά τι?"

"Αλλά μου αρέσεις,και μάλιστα πολύ, και με πονάνε οι στιγμές που σε βλέπω με την Yari,που σε βλέπω να την κρατάς στην αγκαλιά σου,να την φιλάς και να της κρατάς το χέρι. Αλλά είμαι χαρούμενη που βρήκες κάποια που σε αγαπάει και ας μην-"

Ο Jimin σταματησε την Υ/Ν με ένα φιλί,το οποίο είπε πολλά. Ένα φιλί το οποίο αυτή την φορά ο Jimin δεν ήθελε να αφήσει. Δεν ήθελε να αφήσει την Υ/Ν να φύγει ήξερε πως θα την χάσει.

𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧Where stories live. Discover now