Α/Ν;
Αυτό το κεφάλαιο είναι λίγο πιο πολύ το Ariakook,αλλά διαβάστε γιατί έχουμε ραγδαία γεγονότα στη ζωή της Υ/Ν και ξεκινάμε την πορεια μας προς την τελική ευθείαJimin's P.O.V
Πήρα την Aria να πάμε σπίτι και στο αμάξι επικρατούσε ησυχία. Δεν μιλούσε κανείς. Εγώ δεν ήξερα πραγματικά τι να της πω μετά από όλα αυτά. Αυτή πιθανότατα να ένιωθε άβολα με την όλη κατάσταση και να μην ήθελε να την συζητήσει.
"Δεν ήθελα να τα κάνω έτσι τα πράγματα.." ακούστηκε η φωνή της από το πίσω κάθισμα που έσπασε αυτή την ησυχία που υπήρχε.
"Εσύ μπορεί να μην ήθελες,αλλά έτσι γίνανε" της απάντησα.
"Δεν φταίω εγώ που γνωρίζονταν! Ενταξει?" Μου φώναξε
"Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω γιατί το έκανες αυτό.." της απάντησα και ξεφυσηξα.
"Καλά,δεν κατάλαβες τίποτα έτσι? Δεν τα συνδυάσεις ούτε λίγο στο μυαλό σου?" Μου είπε.
"Τι πράγματα ακριβώς να συνδυασω με όλα αυτά?" Της απάντησα μπας και μου δώσει να καταλάβω τι σκατα έχει συμβεί γιατί δεν γίνεται
"Το ότι είπα στον Jungkook ότι έχω αγόρι,στον μοναδικό μου φίλο στην Σεούλ,ότι έχω αγόρι είναι γιατί.." Είπε και έκανε μια παύση και άρχισε να παίζει με τα δάχτυλα της.
"Γιατί?!?! Άντε πεςςς" της είπα και την κοίταξα από τον καθρέφτη.
"Ουφ.. είναι γιατί.. μου αρέσει! Και δεν ήθελα να ακούσω να μου πει πως έχει κοπελα-" είπε αλλά την διέκοψα στην μέση
"ΤΙ?! ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ?! ΚΑΙ ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ΕΜΕΝΑ?! Ο JUNGKOOK ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΟΠΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΑΚΟΜΗ!" Άρχισα να φωνάζω
"Ναι είδαμε και τώρα που σου είπα για το σχέδιο τι σκατα έγινε.." σε αυτό δεν είχε και άδικο.
"Τεσπά φτάσαμε," είπα και βγήκα από το αμάξι "θα κατέβεις?"
Jungkook's P.O.V
Όλο το βράδυ δεν κατάφερα να κοιμηθώ. Σκεφτόμουν τι είχε συμβεί με την Aria και προσπαθούσα να καταλάβω γιατί να μου πει ότι έχει αγορι ενώ δεν είχε? Λες να.. μπα,αποκλείεται. Είναι το πιο τρελό σενάριο. Αλλά γαμωτο,την Aria την θέλω,τι θα κάνω τώρα? Μου ήρθε και να εκνευρίστηκα τρομάρα μου! Την στεναχώρησε όλο αυτό και το είδα πως φαινόταν στα μάτια της. Το βρήκα! Θα της στείλω! Τι κι αν είναι πέντε το πρωι?
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: