- 2 μήνες αργότερα.. -
No one's P.O.V
Πέρασαν δύο μήνες από τότε που χάθηκε η Υ/Ν. Κάνεις δεν άκουσε ούτε την είδε ποτέ ξανά. Η αστυνομία εγκατέλειψε την υπόθεση όταν δεν έβρισκε στοιχεία. Τα αγόρια είχαν μετακομίσει στην Σεούλ και δεν έχουν φύγει ακόμα,κάποιοι έχουν ελπίδες,κάποιοι πιστεύουν πως η Υ/Ν αποφασισε να τα αφήσει όλα πίσω και γύρισε στην Ελλάδα,και κάποιοι άλλοι.. πως είναι νεκρή. Σε όλους έχει στοιχήσει αυτή η ιστορία και έχει αφήσει το στίγμα της. Κάνεις τους δεν ξέρει πως θα καταληξει,ποιος θα βγει κερδισμένος,και αν όλοι τους χασανε.
O Jimin πάλι βρίσκεται σε άρνηση. Αδυνατεί να πιστέψει πως η Υ/Ν έχει χαθεί,η πως τον έχει αφήσει για άλλον και αυτόν αλλά και τους άλλους,πως κάποιος τόλμησε να απλώσει χέρι πάνω της και να του την πάρει μέσα απ' τα χέρια του,κατηγορεί συνέχεια τον εαυτό του για αυτό που έγινε εκείνη την μέρα,και.. αυτό που δεν μπορεί να πιστέψει είναι πως η Υ/Ν έχει πεθάνει. Δεν θέλει να πιστέψει πως έχει χάσει τον άνθρωπο που τον ξέρει καλύτερα από τον καθένα,που ξέρει σχεδόν όλη του την ζωή και που αγαπάει όλα αυτά τα χρόνια,και πως δεν μπόρεσε να την σώσει.. έχει να πατήσει στην BigHit μήνες πια,αλλά ευτυχώς δεν έχει καταρευσει,πάει μια χαρά. Κάθε μέρα πίνει,όλοι του λένε να σταματήσει,πως δεν κάνει καλό στον εαυτό του,αλλά αυτός τίποτα.
--
"Θα προχωρήσω.." είπε ο Jimin σε όλους ξαφνικά"Τι εννοείς hyung?!" Ρώτησε ο Jungkook
"Η Υ/Ν όπου και αν είναι θα θέλει να είμαι χαρούμενος,και θα με αγαπάει όπως και να έχει. Θα προχωρήσω,θα προσπαθήσω να τα αφήσω όλα αυτά πισω μου. Αν και δύσκολα,αλλά θα προσπαθήσω.." είπε ο Jimin ο οποίος μέσα του το ήξερε πως δεν εννοούσε τίποτα από όλα αυτά. Ήθελε απλά οι φίλοι του να μην ανησυχούν άλλο για αυτόν. Δεν ήξερε τι θα κάνει στο μέλλον,αλλά ήλπιζε το μέλλον του να περιέχει την Υ/Ν..
"Είσαι σίγουρος για αυτό Jiminie?" Ρώτησε ο Taehyung
"Ναι Taehyung,έτσι νομίζω.." απάντησε ο Jimin χωρίς να τον κοιτάει στα μάτια.
"Λοιπόν,θέλετε να πάμε μια βόλτα?" Πρότεινε ο Hoseok
"Και δεν πάμε?!" Είπανε όλοι και σηκωθηκανε..
--
Όσο για την Υ/Ν,ακόμα υποφέρει εκεί,σε εκείνο το μουχλιασμενο υπόγειο. Κάνεις δεν την έχει βρει. Την βγάζει μόνο με ένα μπολ νουντλς την ημέρα.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: