Taehyung's P.O.V
Πρέπει να πάρω την Υ/Ν από εδώ,και γρήγορα! Η Yari πλησιάζει! Και αν η Υ/Ν προλάβει να το αντικρίσει αυτό το θέαμα,θα διαλυθεί..
"Υ/Ν πρέπει να φυγουμε.."
"Μα Tae-"
Και τότε ήταν που έγινε αυτό που φοβόμουν.. Η Yari..
"Καλημέρα Jiminie!" Είπε η Yari καθώς φίλησε τα χείλη του κολλητού μας.
"Οοο καλημέρα Yari! Υ/Ν,ο Taehyung το ξέρει ήδη,η Yari κι εγώ είμαστε μαζί!" Τους ανακοίνωσε ενθουσιασμένος ο Jimin.
Γιατί είσαι τόσο βλάκας Jimin;
Καθώς γύρισα να κοιτάξω την Υ/Ν,είδα πως είχε δακρυα στα μάτια της. Έτσι την πήρα από εκεί και την έτρεξα στο μέρος που συναντάμε συνήθως τα παιδιά..
"Τ-Τaehyung.. γιατί?!"
"Σσσ,Υ/Ν.. δεν πειράζει.."
"Όχι Taehyung,πειράζει.."
"Υ/Ν δεν ξέρει τα αισθήματα σου για αυτόν! Μην τον κατηγ-"
Η Υ/Ν ποτέ δεν διακόπτει,πως κι έτσι..
"Δεν με πειράζει αυτό,Τae. Αλλά το γεγονός ότι μου το κράτησε κρυφό ενω εγώ του λέω τα πάντα πρώτα..."
Το ξέρω,το ξέρω πως φέρθηκε σκάρτα στην Υ/Ν αυτή την στιγμή.. αλλά δεν μπορούσα να διορθώσω την πράξη του.. η αλήθεια όμως είναι πως της κρύβει και άλλα πράγματα..
Jimin's P.O.V
Μιλούσα με την Υ/Ν και τον Taehyung,όταν εμφανίστηκε από το πουθενά η Yari και με φίλησε μπροστά τους. Είχα σκοπό να το πω στην Υ/Ν το απόγευμα,όταν θα βρισκόμασταν για εκείνο το project. Μα είχαμε ξεχάσει να κανονίσουμε ώρα και μέρος,οπότε αποφάσισα να της στείλω μήνυμα..
Jimin:
"Υ/Ν,είσαι καλά?! Έφυγες κάπως απότομα πριν!"
Παραδόθηκε,8.31π.μ.Υ/Ν:
"Ναι ναι,μια χαρά
ειμαι Jimin ευχαριστώ..!"
Παραδόθηκε,8.36π.μ.Jimin:
"Ωραία χαιρομαι! Σήμερα είναι η μέρα της εργασίας μας,έτσι δεν είναι?"
Παραδόθηκε,8.37π.μ.Υ/Ν:
"Ωχ ναι,το ξέχασα!
Θες να έρθεις σπίτι μου?"
Παραδόθηκε,8.40π.μ.Jimin:
"Έγινε,θα είμαι εκεί στις έξι,απλά θα φύγω λιγάκι νωρίς,έχω ραντεβού με την Yari να ξέρεις.."
Παραδόθηκε,8.41π.μ.Περίμενα μια απάντηση από την Υ/Ν όλη την μέρα όμως δεν ήρθε ποτέ. Έτσι είχα ξεκινήσει να της στέλνω μηνύματα γιατί και στο σχολείο συνέχεια με απεφευγε. Ακόμη και στην καφετέρια που κάθεται πάντα δίπλα μου,έκατσε δίπλα στον Taehyung.
Ποιος ξέρει,ίσως να παίζει κάτι ανάμεσα τους ;)
Σωστά...;
Ειχε πάει τρεις η ώρα πια,και η Υ/Ν πουθενά. Ήμασταν σπίτι μου με την Yari,όταν με έπιασε να στέλνω μηνύματα στο κινητό.
"Jimin,με ποιον μιλάς?"
"Με την Υ/Ν."
"Μμμ,γιατί μιλάτε?" Με ρώτησε,βάζοντας τα χέρια της επάνω στο στέρνο μου.
"Είναι η κολλητή μου?! Λέω εγώ τώρα." Της απάντησα,προσπαθώντας να αποφύγω το άγγιγμα της.
"Και εγώ είμαι η κοπέλα σου,και είμαι ακριβώς δίπλα σου! Οπότε έλα να μιλήσεις με μένα." Είπε με υφακι.
Μπορεί να γίνει τόσο σκύλα μερικές φορές..
"Καλά,τι να πούμε?" Έκλεισα το κινητό μου,και το πέταξα επάνω στο τραπέζι.
"Δεν ξέρω,φίλα με!"
Υπομονή...
"Κάτι άλλο;" Είπα,αφού ένωσα με το ζόρι τα χείλη μου με τα δικά της.
"Χμμ,απλά ας κάτσουμε έτσι.."
Φύγε από πάνω μου...
Yari's P.O.V
Έκανα πως κοιμόμουν,και ο Jimin έφυγε για να πάει στην τουαλέτα. Ήξερα πως θα κάτσει αιωνες εκεί,κι έτσι πήρα το κινητό του και άνοιξα την συνομιλία του με την Υ/Ν.
Κολλητοί ε?
Θα δούμε για πόσο..
Jimin:
"Υ/Ν,είσαι καλά?! Έφυγες κάπως απότομα πριν!"
Παραδόθηκε,8.31π.μ.Υ/Ν:
"Ναι ναι,μια χαρά
ειμαι Jimin ευχαριστώ..!"
Παραδόθηκε,8.36π.μ.Jimin:
"Ωραία χαιρομαι! Σήμερα είναι η μέρα της εργασίας μας,έτσι δεν είναι?"
Παραδόθηκε,8.37π.μ.Υ/Ν:
"Ωχ ναι,εννοώ το
ξέχασα! Θες να έρθεις σπίτι μου?"
Παραδόθηκε,8.40π.μ.Jimin:
"Έγινε,θα είμαι εκεί στις έξι,απλά θα φύγω λιγάκι νωρίς,έχω ραντεβού με την Yari να ξέρεις.."
Παραδόθηκε,8.41π.μ.Μέχρι εδώ καλά τα πας Chim,σε εμπιστεύομαι και για παρακάτω..
Jimin:
"Υ/Ν που είσαι?! Σε ψάχνω όλη μέρα. Έγινε κάτι?"
Παραδόθηκε,11.56π.μ.Jimin:
"Εεε γη καλεί Υ/Ν? Που είσαι ρε,όλα καλά?!"
Παραδοθηκε,12.28μ.μ.Jimin:
"Y/N μιλά! Ξέρω ότι έγινε κάτι απλά πες μου!"
Παραδόθηκε,13.48μ.μ.Jimin:
"Ξύπναα"
Παραδόθηκε,15.59μ.μ.Χμμ,γιατί να μην στείλω εγώ ένα μήνυμα αντί για τον Jimin?
Ίσως αυτό να την ταρακουνήσει και να πάψει να τον κοροϊδεύει.
Jimin:
"Y/N χίλια συγνώμη,δεν θα μπορεσω να έρθω σήμερα.. θέλω να περάσω λίγο παραπάνω χρόνο με την Yari βλέπεις.. μπορείς να παρουσιάσεις μόνη σου την εργασία,θα πάρω μονάδα αν χρειαστεί.. τελος πάντων τα λέμε.."
Παραδόθηκε,16.59μ.μ.Τέλεια..
Εχω όρεξη για λίγο χάος ;)
Edited: 27/2/21
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: