Still Aria's P.O.V
"Όπα κατσε.. ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ?!" Είπε ο Jimin μόλις του το είπα.
"Άστο δεν πειράζει απλα-"
"Όχι όχι. Εξήγησε μου απλά γιατί να το κάνω αυτό?"
Ωχ.. τι του λες τώρα που δεν ξέρει για τον Jungkook..
"Εμ,απλά είπα σε κάτι φίλους ότι έχω αγόρι και ότι θα τους το γνωρίσω ε και δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.."
"Να τους πεις την αλήθεια μήπως?" Είπε ειρωνικά
"Μπα από ποτέ έμαθες να ειρωνευεσαι εσύ Parking?" Του είπα γιατί ξέρω πως τον εκνευρίζει όταν τον λέω Parking
"Σου χω πει να μη με λες έτσι!" Είπε και τα μάτια του βγάζανε μαχαίρια "Τέλος πάντων,τώρα πρέπει να πάω στη δουλειά και να χωρίσω την Yari,οπότε θα το συζητήσουμε μετά αυτό.." ΝΑΙ ΚΑΛΑ!
"ΘΑ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ?!"
"Ναι.. τα έχω φτιάξει ήδη με την Υ/Ν οπότε.."
ΚΑΤΣΕ ΚΑΤΣΕ.. ΤΙ ΛΕΕΙ?!
Απλά είχα μείνει άφωνη και δεν μου είχαν μείνει λόγια να πω. "Τεσπά φεύγω Aria να προσέχεις" είπε και με χαιρέτησε κι έφυγε.
Yari's P.O.V
Ο Jimin με κάλεσε έξω από το σπίτι μας για να μιλήσουμε για κάτι. Είπε ότι είναι πάνω η ξαδέρφη του και δεν θέλει να μάθει κάτι,για αυτό θα τα πούμε απέξω. Ελπίζω να μην είναι αυτό που σκέφτομαι γιατί μετά από αυτό που ει- έμαθα,κάποια θα γίνει δολοφόνος. Μετά από λίγη ώρα είδα τον Jimin να κατεβαίνει από το σπίτι.
"Καλημέρα Yari" είπε χωρίς καν να με αγκαλιάσει. Κάτι βρωμάει εδώ πέρα
"Γεια σου Jimin!" Tου απάντησα κι εγώ όσο πιο κρύα γινότανε χωρίς να τον πω Jiminie όπως κάθε φορά. Δεν φάνηκε να τον ενόχλησε και πολύ όμως..
"Yari θέλω να σου μιλήσω για κατι.. πολύ σοβαρό.."
"Ακούω Jimin.." ξέρω ήδη τι θα πει,απλά θέλω να τον ακούσω να το λέει ο ίδιος.
"Yari,θέλω να χωρίσουμε. Μπορεί να φανώ σκληρός και συγνώμη για αυτό,αλλά δεν σε αγαπώ. Δεν ξέρω αν πραγματικά σε αγάπησα ποτέ. Ισως- Ίσως κάποτε,καπου στη μέση όλων αυτών των χρόνων να σε αγάπησα. Αλλά Yari,δεν μπορώ να περάσω το υπόλοιπο της ζωής μου με κάποια που δεν αγαπώ. Συγνώμη και πάλι.." το ήξερα.. αυτό το παλιό*** η Υ/Ν φταιει... "Και σε παρακαλώ μην ξανάρθεις στην εταιρεία.."
"Ξεχνάς ότι έκανα κι εγώ κι οι γονείς μου για σένα τόσα χρόνια έτσι?! Ξεχνάς το ποσό σε βοήθησα να βρεις δουλειά,να βοηθήσεις τους γονείς σου οι οποίοι τόσο μα τόσο καλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνω πως γίνεται να μην πηρες τίποτα από εκείνους! Ξεχνάς το πόσο σημαντικό κομμάτι ήμουν για να ξεπεράσεις την Υ/Ν,και απλά με παρατάς έτσι?! Park Jimin,δεν αξίζεις τίποτα!" Ξέρω πως ήμουν κακια,αλλά έτσι ένιωθα. Με χρησιμοποίησε,κάνει μπαμ ότι με είχε για αυτό τόσα χρόνια.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: