Σήμερα φτάσαμε στο Busan. Στο λεωφορείο μίλησα στον Jungkook για τον Jimin. Το θέμα είναι πως στην σκηνή και στην ομάδα θα είμαι με τον Jimin,ευτυχώς θα είναι κι ο Jungkook. Δεν ξέρω τι θα έκανα αν δεν είχα τα παιδια. Ποτέ δεν είχα φιλίες με κορίτσια,δεν ηθελα κιόλας. Προτιμώ την παρέα με τα αγόρια,είναι πιο απλά και τους ήξερα και από πολύ μικρή οπότε..
Η κυρία Kim μας φώναξε αφού είχαμε τακτοποιηθεί στις σκηνές. Ο Jimin με πλησίασε για να μου μιλήσει αλλά τον τράβηξε προς το μέρος της η Yari.
"Jimin,αγάπη μου,έλα εδώ σε ψάχνω!"
Ι ο υ
"Ναι Yari μου τωρα!" Απάντησε ο Jimin εκνευρισμένος.
Φαίνεται σαν να μην το θέλει όλο αυτό,μα γιατί το κάνει?
Αχ,είναι η κοπέλα του φυσικά και το θέλει,σταματά να λες βλακείες.
Η κυρία Kim άρχισε να μας ανακοινώνει το πρόγραμμα για αυτές τις δύο ημέρες..
Βασικά είχαμε μόνο μια διανυκτέρευση,και θα φεύγαμε αύριο το απόγευμα με σκοπό να φτάσουμε βράδυ στην Σεουλ.
"Λοιπόν παιδιά τώρα που τακτοποιηθηκατε,θα σας ανακοινώσω τις δυάδες σας για τις δραστηριότητες μας!"
Δυάδες?! Δεν υπέγραψα για κάτι τέτοιο!
"Η πρώτη δυάδα θα είναι ο Yoongi με τον Hoseok,η δεύτερη θα είναι ο Jungkook με τον Namjoon" o Jungkook απομακρύνθηκε,δίνοντας μου ένα παρηγορητικό βλέμμα
"Η τρίτη θα είναι ο Jin με την Aerum και μετα θα είναι..." Ήλπιζα όσο τίποτα να είμαι με τον Tae.
"O Taehyung και η Υ/Ν!" Ανακοίνωσε η κυρία Kim και ο Tae με την Υ/Ν άρχισαν να χοροπηδάνε χαρούμενοι και ο Taehyung ήρθε και την έσφιξε σε μια φιλική αγκαλιά.
Ο Jimin με το που η κυρία Kim ανακοίνωσε ότι θα ειμαι με τον Taehyung άρχισε να μας κοιτάει λες και ήθελε να μας σκοτώσει. Δεν έδωσα σημασία και άκουσα τις υπόλοιπες δυάδες,μέχρι που στο τέλος είχε μείνει η Naomi,ο Chanyeol,η Υari και ο Jimin..
"Και ο Jimin με την Yari."
Η Yari πήγε και φίλησε τον Jimin στο στόμα,αλλά μετά από όταν αυτός με κοίταξε δεν δίστασε να ανταποδώσει. Τέλος πάντων,πολύ ασχολήθηκα μαζί του..
Τι κάνει η Yari? Πληρώνει το σχολείο για να είναι με τον Jimin?
Aααα ναι το ξέχασα. H Yari,ή μάλλον οι γονείς της,ενισχύουν το σχολείο οικονομικά. Δεν είναι απίθανο να πλήρωσαν για να είναι η Yari με τον Jimin σε αυτή την εκδρομή.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: