3;Jimin's angel

1.1K 101 1
                                    

Σήμερα προσπαθούσα να αποφύγω τον Jimin όσο πιο πολύ γίνεται. Ακόμη και στο μεσημεριανό,που πάντα κάθομαι δίπλα του έκατσα δίπλα στον Taehyung. Ήταν ο μόνος που με κρατουσε χαρούμενη όλη μέρα,αν και τα αγόρια κάτι παρατήρησαν,αλλά δεν το έδωσαν πολύ σημασία.

Γυρίσαμε πίσω και ο Tae ήρθε σπίτι μου. Καθόμασταν στον καναπέ και είδα ότι ο Jimin μου είχε στείλει κάτι που δεν είχα διαβάσει..

Jimin:
"Έγινε,θα είμαι εκεί στις έξι,απλά θα φύγω λιγάκι νωρίς,έχω ραντεβού με την Yari να ξέρεις.."
Παραδόθηκε,8.41π.μ.

Με την Yari,έπρεπε να το φανταστώ. O Jimin πάντα παίρνει κάτι που δεν του αξίζει πραγματικά. Και η Yari,είναι κάτι που πραγματικά δεν είναι για εκείνον..

"Υ/Ν,τι έγινε?! Ποιος είναι?!"

Ξαφνικά κοίταξα στο κινητό μου,και είδα και άλλα τρια μηνυματα του Jimin.

Jimin:
"Υ/Ν που είσαι?! Σε ψάχνω όλη μέρα. Έγινε κάτι?"
Παραδόθηκε,11.56π.μ.

Jimin:
"Εεε γη καλεί Υ/Ν? Που είσαι ρε,όλα καλά?!"
Παραδοθηκε,12.28μ.μ.

Jimin:
"Y/N μιλά! Ξέρω ότι έγινε κάτι απλά πες μου!"
Παραδόθηκε,13.48μ.μ.

"Εμ,ο Jimin.."

"Τι λέει?"

"Ότι θα φύγει νωρίς,γιατί έχουν «ραντεβού».."

Οι ώρες με τον Taehyung πέρασαν γρήγορα. Όταν τον έβγαζα στην πόρτα χτύπησε ξανά το κινητό μου και ήταν για άλλη μια φορά ο Jimin..

Jimin:
"Y/N χίλια συγνώμη,δεν θα μπορεσω να έρθω σήμερα.. θέλω να περάσω λίγο παραπάνω χρόνο με την Yari βλέπεις.. μπορείς να την παρουσιάσεις μόνη σου,θα πάρω μονάδα αν χρειαστεί.. τεσπά τα λέμε.."
Παραδόθηκε,16.59μ.μ.

Τι...;

Άρχισα να κλαίω και ο Taehyung γύρισε αμέσως να με κοιτάξει από την άκρη της αυλής..

"Υ/Ν?! Τι έγινε,γιατί κλαις?!"

Ο Taehyung άρπαξε το κινητό της Υ/Ν από τα χέρια της,και μόνο που δεν το έσπασε από θυμό. Μα ούτε ο ίδιος ήξερε γιατί του είχε θυμώσει τόσο ενώ στην πραγματικότητα δεν είχε κάνει τίποτα λάθος,γιατί δεν ήξερε τα πραγματικά αισθήματα της Υ/Ν για εκείνον..

"Σου υπόσχομαι πως όλα θα πάνε καλά,εντάξει?! Θα καταλάβει αργά ή γρήγορα πως δεν του αξίζει!" Είπε και μετά από λίγη ώρα έφυγε.

Μπήκα μέσα στο σπίτι μου ξανά αφού αποχαιρέτησα τον Taehyung,κλαίγοντας. Αφού δεν θα ερχόταν ο Jimin,πήρα το λάπτοπ και ξεκίνησα να διαβάζω για να κάνω την εργασία. Θέμα; Η αληθινή φιλία..

Δεν ήξερα τι να γράψω,ο Jimin ήταν το μόνο πράγμα που ήταν στο μυαλό μου. Αυτός και η κοπέλα του,η Yari. Η οποία θα τον εκμεταλλευτεί μέχρι το κόκκαλο,και θα τον παρατησει. Και αυτό είναι το χειρότερο,γιατί δεν του αξίζει κάτι τέτοιο. Έτσι αποφάσισα να αφήσω την εργασία στην άκρη για λίγο,και να φάω παγωτό. Είναι το μόνο πράγμα που με κάνει καλύτερα όταν στεναχωριέμαι. Έτσι πήρα ένα μεγάλο κουτάλι,και το μπολ και άρχισα να τρώω μπροστά στον υπολογιστή..

Κοιτούσα στο instagram,μέχρι που έπεσα πάνω στην ιστορία του Jimin..

Είχε ανέβει πριν μια ωρα,και είχε την Yari πάνω του να κοιμάται αποκαλώντας την άγγελο του..

Το ψεύτρα σε μορφή αγγέλου θα ήταν καλύτερη περιγραφή για την κοπέλα του.

Αποφάσισα να το αγνοήσω,και άκουσα το κουδούνι της πόρτας. Φαντάστηκα πως ήταν ο Taehyung,μιας που είχε αφήσει εδώ το μπουφάν του και είπε ότι θα παιρνουσε να το πάρει. Έτσι πήγα στην πόρτα χωρίς να με νοιάζει το ότι τα μάτια μου ήταν κατακόκκινα από το κλάμα,και τα μαλλιά μου σαν να είχα μόλις ξυπνησει..

Όταν άνοιξα όμως την πόρτα,αντίκρισα κάποιον που δεν περίμενα..

"Jimin?!"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Α/Ν;
Καληmorning:) Λιιιγο μικρό βγήκε το κεφάλαιο,αλλά θα κάνω ξανά update σύντομα. Ελπίζω να ειστε οοοολοι καλαα. I'm out cya<3

Edited: 27/2/21

𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧Where stories live. Discover now