Still Aria's P.O.V
"Λοιπόν,θα μου πεις τι κάνει εδώ το κολιέ της Υ/Ν η θα με κοιτάς για πολύ ακόμα σαν να είμαι κάνας εξωγήινος?" Είπα και το βλέμμα του είχε καρφωθεί στο κολιέ και δεν έλεγε να ξεκολλήσει.
"Ε-ε-ε αυ-αυτο δ-δεν είναι της Υ/Ν.."
"Και ποιανού είναι ρε αγόρι μου του γείτονα?"
"Τ-Της Y-Yari!"
"Και νομίζεις θα το χαψω αυτό? Τραυλιζεις όλη την ώρα και έχεις μείνει να κοιτάς σαν χάνος. Απλά παραδεξου το!" Του είπα και επιτέλους το βλέμμα του ξεκόλλησε.
"Να παραδεχτώ τι?" Πω θεέ μου
"Ότι το έκανες με την Υ/Ν!" Είπα και με κοιτούσε με ένα ύφος κουταβιου.
"Δ-Δεν το έκανα με την Υ/Ν!" Για ηλίθιο πρόκειται το παιδάκι. Δεν ήταν έτσι ο ξάδερφος μου..
"Jimin μίλα.."
Με κοίταξε καλά καλά κατάπιε το σάλιο του και αποφάσισε να μιλήσει "Καλά εντάξει,το έκανα με την Y/N.."
Είδα στο ύφος του μια περιέργεια "Καιιιι? Δεν χαίρεσαι??? Εσύ είσαι τρελός για την Υ/Ν!"
"Δεν είναι αυτό ρε Aria,η Υ/Ν τα είχε με ένα αγόρι πριν έρθει,και στην εταιρεία την φίλησα ξέρω βλακεία μου και μπήκε εκείνη την ώρα μέσα το αγόρι της και έγινε ολόκληρη σκηνή. Και μετά πήγαμε στο πάρκο,της μίλησα για το πως ένιωθα αλλά.. δεν ξέρω αν είναι καλά και αν ήταν σωστό που το έκανα αυτό.." είπε και κατάλαβα γιατί ήταν προβληματισμένος.
Τον ταρακούνησα λίγο για να επιστρέψει πίσω στον κόσμο μας γιατί κοιμάται όρθιος λιγουλακι και του είπα "Πιστεύω πως αυτό που πρέπει να κάνεις είναι μιας που λείπει και η Yari να της στείλεις ένα μήνυμα να την πας κάπου ήσυχα χωρίς πολύ κόσμο το βράδυ,για να νιώσει καλύτερα.. ξέρω δεν είναι σωστό για την Yari αλ-"
Με διέκοψε και μου είπε "Με την Yari θα χωρισω. Θέλω την Υ/Ν δίπλα μου,φτάνει πια όλο αυτό το θέατρο του παραλόγου" παίζει να είχα μείνει εκείνη την ώρα. Άκουσα τα λόγια που περίμενα μετά από χρόνια. Ο Jimin και η Υ/Ν,my ship is sailing.
"Χαίρομαι που το αποφάσισες Jimin-ah" είπα και με κοίταξε χαρούμενος.
"Χαχαχ ναι.. μόνο που.."
"Μόνο που τι?"
"Δεν ξέρω πως θα χωρίσω την Yari.. η μαμά κι ο μπαμπάς θα με μισήσουν. Θα αρχίσουν να μου λένε ότι χαρη στη Yari είμαι εδώ που είμαι,και χάρη σε αυτή αυτό και το άλλο.." είπε δυσαρεστημένος.
YOU ARE READING
𝐌𝐘 𝐁𝐄𝐒𝐓 𝐅𝐑𝐈𝐄𝐍𝐃 | 𝐏𝐚𝐫𝐤 𝐉𝐢𝐦𝐢𝐧
Fanfiction"Ξέρω ότι το φιλί μας δεν σήμαινε τίποτα για σένα,Jimin." Οι κολλητοί είναι για πάντα. Τα συναισθήματα όμως; ©crystaelchim' Started: 12/6/18 Ended: 06/09/18 Edited: 14/34 Started:27/2/21 Ended: