Szabályok avagy Apuci

9.2K 390 69
                                    

Nem értettem semmit. Ellenben annál inkább féltem. Mike már vagy 3 órája hagyott egyedül a gondolataimmal, amik nem voltak éppen a legszebbek. Természetesen megkérőjeleztem, hogy a kocsiban igazat mondott-e.
Nyílt a pince ajtaja. Amikor megláttam Mike-ot és hogy van nála egy hatalmas doboz, egy kicsit megijedtem. Na jó, majdnem össze szartam magam a félelemtől.

- Na, Bogyócska, most pedig ismertetem a szabályokat, és tanulunk egy kicsit.

Ki nyitotta a ketrecet, engem pedig ki rángatott. Aztán bele nyúlt a dobozba és egy nyakörvet vett elő, amire az volt írva, hogy "Bogyócska". Felém emelte, én meg hátrálni kezdtem. Nem akartam nyakörvet. De ő megragadott és úgy vissza rántott, hogy a lábai előtt kötöttem ki, elfekve.

- Nem, nem, Bogyócska, nem mész te sehova. Ha nem viselkedsz, kénytelen leszek megbüntetni téged. Így is kell, hogy büntit adjak, mert az előbb csúnyán viselkedtél. Szerintem nem szeretnél még többet. Ugye?

- N-nem.

- Akkor jó. Bár a válasszal nem vagyok elégedett, de még úgy se tudsz sokat, mert nem beszéltük meg. De majd mostantól.

Eddigre felcsatota a nyakörvet. Láttam, hogy a dobozban van még jó pár holmi, de inkább nem firtattam. Mike hozott egy széket, leült, majd rám nézett.

- Gyere csak ide.

Felálltam, és elindultam volna, de hirtelen kiabálni kezdett.

- Nem, nem, nem és nem. Mondta neked bárki is, hogy állj fel? Azt mondtam, hogy gyere, nem azt, hogy állj fel.

- De....

- Nincs semmi féle de. Ha azt mondom, hogy gyere, akkor négykézláb jössz. Csak akkor állhatsz fel, ha külön ezt parancsolom. Ez az első szabály. Meg értetted?

- I-igen.

- Ez a második. Ha válaszolsz, nem csak igennel, vagy nemmel válaszol, hanem azt mondod, hogy "Igen, Apuci, megértettem." vagy "Nem, Apuci, nem értettem meg." Világos?

Nem akartam kimondani, de nagyon féltem, így inkább tettem, amit kért. Pontosabban parancsolt.

- Igen, Apuci, világos.

- Jó cicus vagy. Apuci ezért most megjutalmaz, rendben? Bár általában ezt csak később szoktam odakint adni, de te annyira jó cicus vagy, hogy már most megkapod.

Azzal elővett a dobozból egy fej pántot, aminek a tetején két fekete - fehér foltos macska fülek voltak.

- Na, hogy tetszik? Nem imádni való? Csak neked vettem.

Én meg csak néztem rá, és nagyon reméltem, hogy nem azt akarja, hogy felvegyem.

- Na gyere, vegyük szépen fel. Van ám még egy ajándékom, ami sokkkkkkal jobb, mint ez.

Egy gyors mozdulattal rám adta. Nagyon hülyén éreztem magam. Nem akartam ezt. Nem akartam a megszégyenülést. Mike egy tükröt tartott elém, amiben láthattam, hogy is nézek ki valójában.
És kellemesen csalódtam. Az igazság az, hogy jól állt nekem a cica füll. Mike újra a dobozba nyúlt. Amikor megláttam, hogy mi van a kezében, azt hittem, elájulok. Egy annál tágító volt, amiről/amin egy szintén fekete-fehér macska farok lógott.

- Na, Bogyócska, hogy tetszik?

Én meg itt kezdtem el igazán pánikolni.

Sziasztok! Remélem ez a rész is tetszik. Ha igen, akkor légyszi írjátok meg, hogy a kövi rész Mike szemszögéből, vagy továbbra is Adam szemszögéből íródjon. Addig is puszi minden bogyócskának 😘😘

Bogyócska Where stories live. Discover now