Josh:
Apuci lent van Adammal, és hallom, hogy vígasztalja. Tehát szereti. Érdekes módon Apuci csak akkor volt kedves velem, ha Adam is látott minket, egyébként szinte le se szart. Persze adott enni, inni, és néha megdugott, de ez nem azt jelenti, hogy örült nekem. Igazából most jöttem csak rá, hogy Apuci őt szereti és nem engem. Bár ez nem okoz nagy bánatot, azért félek, mert lehet, nem akarják, hogy itt maradjak harmadiknak, aki mindig azt juttatja az eszükbe, hogy volt egy rossz időszakjuk. Remélem, ha Apuci el is ad, akkor valaki olyannak, aki kedves és nem bánt majd engem.
Mike:
Még néhány percig Adammal maradtam, majd feljöttem. Muszáj volt, hisz vendégem lesz. Meg ígértem neki, hogy vissza fogok jönni, aztán megcsókoltam, majd ott hagytam.
Mikor felértem, egy ideges Josh-sal találtam szemben magam. Nem buta, tehát valószínűleg rájött, hogy el akarom adni, de most nem akartam erről beszélni.
- Minden elő van készítve?
- Igen, Apuci. Már csak a vendégnek kell megérkeznie.
- Köszönöm, Josh. Most menj a helyére.
Épphogy Josh elment, már csöngettek is. Vettem egy mély levegőt, majd ajtót nyitottam.
- Üdvözlöm, jöjjön beljebb.
- Jó estét és köszönöm.
Adam apjával hamar a nappaliban találtam magam. Megkínáltam borral, amit elfogadott.
- Nos, szeretnék a lényegre térni, Michael. Azért vagyok itt, mert szeretném megvásárolni a fiamat.
Épp ellenkezni akartam, de le intett.
- Nem kell a mese, pontosan tudom, hogy tisztában van azzal, milyen kapcsolat is van köztem és Adam között, már az elejétől fogva. Szóval szeretném, ha volna olyan jó, és egészséget kötne velem.
- Nem tehetem.
- Miért nem?
- Mert szeretem a fiát, bár most nem úgy tűnik. Éppen egy gödörből mászunk ki, és szeretném, ha még értené, hogy most arra van a legkevésbé szükségünk, hogy maga bele ártsa magát.
Egy ideig csak nézett, majd felállt és az ablakhoz sétált.
- Látom, hogy igazat mondasz, de egy valamire nem gondoltál.
- Mégpedig?
- Ez a "gödör", amiből kimásztok éppen, majdnem megölte a fiamat. Azt is látom, hogy ő is szeret téged. Viszont ő nem olyan, mint amilyennek te látni akarod. Neki szüksége van némi térre és időre. Időre csak most, amíg feldolgozza a történeteket. Térre viszont mindig is szüksége lesz. Nehéz bevallanom, de magára hagytam őt az alkoholista anyjával, ezért neki kellett gondoskodnia magáról és az anyjáról is. Tehát ő egy olyan ember, akinek szüksége van némi önirányításra (létezik egyáltalán ez a szó?? 😧😧).
- És mégis mit akar ezzel mondani?
- Hagyd, hogy velem jöjjön, had éljen egy kicsit. Ha a szerelmetek erős, kibírja ezt a kis időt. Adam addig iskolába fog járni, barátai lesznek, otthona, ahol az apjával élhet. És ha készen áll, akkor vissza fog térni hozzád.
- És nem fogja megakadályozni?
- Nem.
Az öregnek igaza van, Adamnek idő kell, és nem feltétlenül mellettem. Ráadásul nekem is van dolgom bőven, most, hogy el fogom adni Josht.
- Nos, benne van?
Sóhajtottam.
- Igen, benne.
Na, bogyócskák, itt az új rész. Most, hogy elkezdődött a nyári szünet, megpróbálok több részt feltölteni. Nem terveztem túl hosszúra, de lehet több része lesz, mint eredetileg gondoltam. Na akkor a kövi részig puszi mindenkinek 😘😘😘
YOU ARE READING
Bogyócska
RandomAdam egy szegény családból származó 16 éves fiú. Az anyja alkoholista és gyakran veri, az apja pedig csak aludni és veszekedni jár haza. Messze a város határában laknak egy romos kis viskóban. Iskolába busszal jár. Egyszer a buszra várva egy férfi s...