Újra itt, hosszú kihagyás után. Ez most egy rövidebb rész, de úgy tervezem, ha nem is a héten, de jövő héten két hosszabb részt is kirakok.
Adam
Amikor Apuci elmondta, hogy Apa és ő egyességet kötött, és hogy mit is jelent pontosan, nem akartam felmenni a pincéből. Féltem, ha elmegyek, kiszeret majd belőlem.
- Bogyócska, figyelj most jól rám!! Az az idő, amit találkozás nélkül ki kell bírnunk legfeljebb hat hónap. Most az soknak tűnik, de lehet majd többet is akarsz. Ne, hagyd, hogy befejezzem.
Még a számat sem nyitottam ki. Ennyire ismer már engem. Bólintottam.
- Szóval..... gondolkodtam, és úgy hiszem igaza van. Szeretném helyére hozni a kapcsolatunkat, de vannak dolgok, amiket csak úgy tudok elintézi, ha nem vagy itt. Például Josh eladása.
- Ne!
- Nem értelek! Mi a baj?
- Amíg ő vele foglalkoztál, és velem nem, beszélgetett velem. Barátok lettünk. Kérlek ne add fel el, nem akarom, hogy valami gonosz ember megkaparintsa.
- És akkori mi legyen vele. Merthogy ott nem maradhat. Csak veled akarok élni.
- Akkor jöjjön velem.
- Tessék?
- Ő meg fog érteni engem, ha szomorú vagyok. Apa nem. Ha hiányzol és beszélgetni akarok valakivel, ugyan ki ne gondolna őrültnek odakint, a "normális" emberek között? Azt mondod fél év nem sok, de nekem igenis az, és kelleni fog valaki, akivel beszélgethetek. És ne mond azt, hogy Apám olyan jó társaság lenne, ha épp szexről van szó.
Mike nevetett. Hah, nyertem!
- Jól van, de lesznek szabályok, oké?
- Rendben Apuci!
Talán még sem lesz olyan rossz ez a szünet.
Josh
Adam Ellis fog menni, tehát lehetőség, hogy van még egy kis időm, mielőtt apuci elad valami őrültnek.
A férfi, aki itt volt, már elment. Holnap jön vissza Adamért. Azért hiányozni fog. Nem beszéltünk túl sokat, de nagyon megkedveltem at srácot. Félreértés ne essék, nem vagytok belé szerelmes, túl együtt működő ahhoz. Legalábbis nekem. Meleg létemre elég válogatós vagyok, de ez itt kit érdekel?
-.... osh!! Josh!!
Apuci állt velem szemben.
- Hol jártál?
- Csak gondolkodtam.
- Értem. Van egy jó és egyben rossz hírem melyikkel kezdjem?
- Mindegy.
- Oké, akkor kezdem a rosszal, hogy a jó hír még jobb legyen. Szóval, nem maradhatsz itt. Gondolom, sejtetted.
Bólintottam. De ha ez a rossz hír, akkor mi a jó?
- A jó hír pedig az, hogy Adammel mész. Akar egy olyan barátot, aki elől nem kell titkolóznia. Miután pedig újra össze költözünk, te szabad leszel, és kapsz annyi pénzt, amivel akár egy évig is eléldegélhetsz munka nélkül. És Adammel is tarthatod a kapcsolatot.
- Mi?
Ennyit tudtam csak kinyögni. Mike csak nevetett és azzal a felkiáltással, hogy hagyja, hogy feldolgozzam a történeteket, kimenet.
Szabad vagyok?
YOU ARE READING
Bogyócska
RandomAdam egy szegény családból származó 16 éves fiú. Az anyja alkoholista és gyakran veri, az apja pedig csak aludni és veszekedni jár haza. Messze a város határában laknak egy romos kis viskóban. Iskolába busszal jár. Egyszer a buszra várva egy férfi s...