Díj

3.7K 60 6
                                    

Helló Bogyócskák!
Eléggé oda meg vissza vagyok a boldogságtól, mert, ahogy a címből is kiderül, kaptam egy díjat. ÉLETEM ELSŐ DÍJA! Ezt pedig @NomiFazekas3-nak köszönhetem. Na, kezdjük el.

Kérdések:
1. Mi a kedvenc shiped?
2. Kedvenc növény?
3. Keress interneten egy párna huzatot.
4. Mi lenne az álom munkád?
5. Írj pár mondatot a legjobb barátodról.
6. Kedvenc játék?
7. Kedvenc énekes/banda? Mikor ismerted meg őt/őket?
8. My little pony vagy Kisvakond?
9. Mitől jössz ki a sodrodból?
10. Hívj ki min. 4 embert

Válaszom:
1.
Sok van és nehéz választani, de asszem a Malec a leges leges legkedvencebb shipem.
2.
Kaktusz, mivel minden más növény megdöglik mellettem
3.

Kaktusz, mivel minden más növény megdöglik mellettem3

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

4.
Író akarok lenni, aki otthon dolgozhat.
5.
A legjobb barátom egy kedves, de vehemens lány, akinek furcsa humora van, amit sajnos csak kevesen értenek, ezért bunkónak gondolják. Őszinte, és nagyon segítőkészek.
6.
Bloodborne. Esküszöm, órákig képes lennék játszani vele, ha nekem konkrétan meg lenne és nem csak egy ismerősömnek. Egyébként nézni is imádom, és szerintem TheVR Pisti játszik a legszórakoztatóbban ( csak egy "kis" rajongás írás közben is 😅😅)

7.
BTS és In Flames
A BTS-t tavaly szeptemberben ismertem meg. Nagyon sok fanfictiont olvastam róluk és kíváncsi lettem. És nem csalódtam. Az In Flames apukámtól jött. Ő nagy rocker, ennek fejében én is rengeteg rock zenét hallgatok. Hogy pontosan mikor ismertem meg őket, azt nem tudom, de asszem tíz éves voltam. (most 19 vagyok, szóval, rohadt régen volt 😂😂)
8.
My little pony, de csak és kizárólag az új verzió, amiben Twilight és a többiek vannak ( nem össze keverendő a csillogó vámpíros sorozattal, ami, kövezzetek meg, de szerintem egész jó könyv sorozat lett)
9.
Sok mindentől, mivel türelmetlen vagyok, de a legjobban akkor, ha pihenés időben zavarnak. Ilyenkor én tényleg alszom, vagy elvagyok a saját kis világomban, és gyűlölöm, ha valaki megzavar. Na meg, amikor látja valaki, hogy olvasok, de megkérdezi, mit csinálok, majd el kezd hozzám beszélni. Az nagyon ki tud borítani.
10.
@user88761816
@NagamoriSeiren
@Tomlinsonsprincess00
@Elizabethprince95

Oké, ez egy kicsit nyakatekert díj lett, de nem baj. Ezt a díjat már jó régen kaptam, csak véletlenül a draftba került. Igyekszem a következő hosszú résszel, most, hogy itthon dekkolok. Addig vigyázzatok magatokra Bogyócskák 😘😘

Bogyócska Where stories live. Discover now