Az első alkalom

9K 342 16
                                    

Az elmúlt hónapokban a létező összes szabályt megtanultam, amit csak Mike, bocsánat, Apuci fel tudott sorolni. De tényleg. Minden apró dologra volt egy szabálya. Például a fürdés. Hetente kétszer zuhanyozhattam csak, a többi napon vele kellett fürdenem. Persze, ezt nem úgy kell elképzelni, hogy bementünk, meg mosdattuk a másikat, ki jöttünk és ennyi. Nem. Ilyenkor szex is volt. De keményen. Azt hittem, hogy utálni fogom, de legnagyobb döbbenetemre, nagyon is élveztem és élvezem.

Az első alkalom egy hirtelen bünti után jött. ( A büntit azért kaptam, mert nem Apucinak hívtam.) Épp a fürdőben próbáltam összes szedni magam, mert az elfenekelés nincs épp jó hatással az önbizalomra, pláne akkor, hogy ha azt még élvezem is. Na szóval, épp... khm... önbizalmat gyűjtöttem, hogy a testemnek azt a részét is értesítsem a fenekelés nem tetszéséről, amikor is Mike bejött, természetesen kopogás nélkül. És meglátta. Csak nézett, nézett és még mindig csak nézett, én meg azt hittem, hogy világgá szaladok, olyan sok idő telt el. Aztán oda jött és rám markolt, de úgy, hogy nyekkentem egyett. Mögém állt, hozzám simult, simogatott OTT. Én meg csak nyögni tudtam. És ami még engem is meglepett, hogy nem a nevét, hanem azt, hogy "Apuci". Aztán elélveztem. Nagyon rosszul éreztem magam, hiszen ezt nem lenne szabad élveznem.

- Na mi az Bogyócska, csak nem élvezed? Akkor most már tovább léphetünk.

Mi? Nem, én nem akarok tovább lépni. De már késő volt, ő is teljesen meztelen volt.

- Dölj előre Bogyócska. Úgy, nagyon jó. Most fogd meg a csap szélét. Ügyes fiú vagy. Most pedig tedd terpeszbe a lábad. Ez az. Látod, nem is olyan nehéz engedelmeskedni.

Ezután valami hideget kent a rózsámra, majd egy ujját belém nyomta. Először fájt egy kicsit, de aztán nagyon kellemes érzés vette át a helyét. A fejem hátra vetve élveztem ahogy ki-be jár bennem. Majd jött a a második ujja, és végül a harmadik is. Újra elélveztem. Ekkor aztán kihúzta az ujjait, én meg azt hittem, hogy ennyi volt, hisz ez is hatalmas lépésnek számított. Eddig még sosem csináltunk ilyet. De aztán megérztem, hogy valami sokkal nagyobbat érint a rózsámhoz. Tudtam, mi az. Tudtam, hogy most megteszi. És amilyen egy kis ribanc lettem, már iszonyúan vártam. Ne értsétek félre, nem akarok panaszkodni. Amióta itt vagyok minden mozdulatát és érintését imádom. De ez most más volt. Hirtelen belém nyomult. Mint az első ujjánál. Először fájt, aztán egyre jobban élveztem. Majd harmadjára is elélveztem, de ezúttal ő is jött velem. Alig kaptam levegőt, de ő is zilált. Ezután megemelt és befektetett a kádba, úgy eresztette meg a langyos vizet. Elvileg azért, hogy lemosakodjunk, de nem igazán sikerült. Mire el jutottunk a fürdésig, még legalább háromszor járt bennem. Ezután elég sokáig aludtam másnap, az egyszer biztos. Ja, és mellette, az ő kényelmes francia ágyában.

Sziasztok bogyócskák. Itt az újabb rész, ami már egy kicsit izgibb lett mint a többi. Remélem, tetszett. A következő részig viszlát minden bogyócskának. 😘😘

Bogyócska Where stories live. Discover now