Helyzet jelentés

4.9K 85 2
                                    

Na helló mindenkinek!
Hosszú idő után ide toltam a pofám, ráadásul nem is résszel. Sajnálom, de még nem nagyon volt időm foglalkozni a történettel, ugyanis vizsgázom, ráadásul nem is magyarul, úgyhogy kicsit parázok. De, a lényegre is térek, ami annyi, hogy lenne néhány kérésem.

1.
Szeretnék megkérni valakit, aki szívesen csinál ilyeneket, hogy csináljon ennek a könyvnek egy új borítót, mert személy szerint, én már nagyon unom a mostanit, nekem viszont semmi ötletem sincsen. Aki szívesen megcsinálja, az írjon privátban, és annak megadom az email címem, ahova küldheti a borítót.

2.
TE. ATYA. ÚR. ISTEN. A könyvet több mint 11 ezren olvasták, lassan már 12 ezer!!! 😱😱😱Amikor a könyvet kezdtem, azt hittem, majd ha az ezer olvasót elérem, akkor nagyon boldog leszek, és pezsgőt bontok, mert van, akit érdekel egy ilyen szutyok 😂😂. Nagyon szépen köszönöm nektek ezt a számot, igazán sokat jelent nekem, ugyanis író (már mint, olyan, akinek a könyve/könyvei a könyvesboltok polcaira kerül) akarok lenni, és ez egy elég jó vissza jelzés nekem. Még egyszer köszönöm, imádlak titeket 😘😘😘

3.
A következő az az, hogy szeretnék egy új történetet kezdeni. Tudom, hogy ezt is ritkán frissítem, de ez a másik maximum 10-15 rövid részes lesz, ráadásul a történet már meg is van a fejemben. Illetve csak félig, mert hogy nincsenek nevek, csak személyek. És ebben szeretném a segítségeteket kérni. Szeretném, ha neveket írnátok, hogy el tudjam nevezni szerencsétleneket. Természetesen az alap ötlet ennek az egésznek az alján lesz, hogy kb tudjátok, miről fog szólni és hogy mennyi név is fog kelleni. Ha sok név gyűlik össze, akkor sorsolni fogok.

4.
És az utolsó, hogy szeretnélek megkérni titeket, hogy ehhez is csináljátok borítót, mert ehhez aztán pláne nincsen ötletem. Teljes válságban van a rajzi kreativitásom.

Nos, ennyi volt a kérés özönöm. Előre is köszönöm azoknak, akik segítenek, illetve mindenkinek, aki olvassa a történenet. Aki úgy dönt, hogy neveket ír, azt szeretném kérni, hogy írja oda a név mellé, hogy melyik szereplőnek szánta a nevet. Most pedig jöjjön a történet dió héjában.

X hirtelen árva lesz, mert szülei karambolóznak. X ekkor 5 éves. Ezek után hét évet tölt árva házban, amikor is Y, a helyes, kedves, gondos és fiatal férfi örökbefogadja. Y megígéri X-nek, hogy soha többé nem kell szenvednie. Ám Y nem tartja be az ígéretét, és mire X 17 éves lesz, már nem lát más kiutat, csak az önsanyargató, önhibáztató életmódot, aminek akár öngyilkosság is lehet a vége. Ám egyszer X számára is eljön a fény, amikor Y közli vele, hogy elköltöznek, és teljesen új életet kezdenek, ahol nem lesz egy egész iskola, aki bántja és meg alázza, illetve Y is új ígéretet tesz neki. És lehet, hogy X-re rátalál a szerelem is.

Így elől járóban ennyit róla. Még annyit kell tudni, yaoi lesz. A kövi részig, vagy helyzet jelentésig puszi minden bogyócskának 😘😘😘

Bogyócska Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt