2 Chapter

181 10 0
                                    

'Rýchlejšie! Rýchlejšie!'

Drž už hubu! Celý čas ma tu otravuješ!

'Ale ja sa Ameriky už neviem dočkať!'

Viem ale buď pokojná, keď ma budeš zdržiavať dostaneme sa tam až neskôr.

'Dobre no. Ale ponáhľaj sa!'

Konečne. Môj vlk ma už hodinu otravuje. Aspoň už mám zabalený ruksak. Neberiem si veľa vecí. Iba peniaze,doklady a teplejšie oblečenie.  Asi si cestou kúpim niečo na zahryznutie. Moje dvere sú ešte stále zamknuté. Našťastie sa na mňa tam dole asi vykašľali lebo ani Christi ani John neprichádzajú.

'Už si pobalená?'

Neotravuj, a áno som.

' Tak poďme!'

Ešte čakaj. Musíme počkať ešte trocha. Nechcem aby si všimli že sme zmizli a zavolali políciu.

' Ale dokedy mám už čakať? Je tu taká nuda.'

Viem. Ale už je skoro pól desiatej večer, a mi o trištvrte odchádzame.

' Ok.'
_________
O chvíľu
_________

' Už musíme ísť!'

Hjaj s s tebou je to tak ťažké. Ale poďme. Schmatnem ruksak a pomaličky otvorím okno. Bývame v bytovke na prvom poschodí takže môžem zoskočiť. ,,Len nech si nohy nevilomím." Jeden rýchly skok a už letím dolu. I keď nie nadlho. Hneď ako pristanem za aukám. ,,Ja si asi budem musieť zacvičiť. Lebo vo forme určite nie som." Vzdychnem si a pokračujem. ,,Musím sa dostať na letisko čím skôr!"  A ešte som ani nerozmýšľala o tom či ma vôbec na to lietadlo pustia!

'Idiotka.'

Sklapni lebo ty si väčšia. Vymyslím si nejakú výhovorku alebo dačo také.

Som Vlk(ON HOLD) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora