Zatiaľ to vyzerá tak že asi nikto ma nezacítil. Bola by som za, keby to tak aj zostalo.
'Aj ja!'
Ava? Necítim ten pach.
'Ahh to asi preto lebo sme niekde kde by sme nemali byť. Vieš je tu veľa nových pachov.'
Ok ale keď budeme mimo tohto teritória zacítim to?
'Nie preto to necítiš lebo sme na inom teritóriu, ale preto lebo sme si ešte nezvikli na pachy ako vôňa byliniek, zvierat a také. Keď si na ne zvykneme zacítiš ho.'
Super! Ale tá vôňa byliniek je naozaj dobrá. Možno si nejaké natrhám. A-
Vyrušilo ma prasknutie medzi neďalekými stromami.
Čo to bolo?! Našli nás?!'Bež! Skry sa niekde!!'
Prikrčila som sa k zemi a rýchlo som pobežala k neďalekým kríkom. Ale asi to nebude mať žiadnu cenu. Keď ma vycítia nájdu ma v tom momente!
Ale na moje veľké prekvapenie spomedzi stromy vyšla malá skupinka jeleňov. Až teraz si uvedomujem že som hladná ako vlk! Do pivnice! Ja som vlk.'Čo keby si nekecala toľko a išla loviť?'
Ty. Buď. Teraz. Ticho.
'Ale umriem tu od hladu! Posledný krát sme jedli včera, a to jednu zasranú bagetu!'
Dobre ty zhnitá čerešna už idem.
Práve som chcela vybehnúť keď som pocítila pach vlkov.' Do skazenej šunky! Musíme odísť! A to hneď! Nechcem zhniť vo väznici!'
A myslíš si že ja chcem?! Ale ešte trocha čakajme, čo keď si nás nevšimnú.
'Možno, i keď je to iba malá pravdepodobnosť '
To je mi fuk, možno je to menšia a slabá svorka tých premôžem ľahko.
'Asi máš pravdu, cítim ich. Sú to iba lovci. A teda poriadne chudý! '
Chudý byť môžu ale ja si problémy hľadať nechcem, radšej už poďme. Nech ím tie srnky nevyplašíme.
'Dobrý nápad.'
Opatrne som prešla pomedzi konarmi a teraz bežím von z ich teritória. A to ho majú poriadne malé! Musí to byť jedna z tých chudobnejších svoriek. Ach. Hneď ako som dorazila ku hraniciam zacítila som oveľa silnejší pach. Priam zo seba vyžaroval tú silu!
Asi sme pri hraniciach nejakej silnej svokry.'No nehovor. Rozprávaš ako keby som nemala správne fungujúce zmysli.'
Choď do kelu. A tam aj zostaň!
'Iba za tebou!'
Ty jedna prekliata slivka! Veď ja ti dám! I keď neviem ako lebo keby ma uvideli ostatní vlci asi ma pošlú na psychiatriu.
A medzi nami dvoma nie ja som tá ktorá tam patrí.'Ja som ty a ty si ja takže urobme kompromis, pôjdeme obe!'
Ježiš Maria môj vlk je asi od tých byliniek nadrogovaní. Alebo ja som niečo v tom lese zjedla? Čo ja viem, len nech už sklapne.
'Ale ja nechceeeeem!'
Ty si naozaj nadrogovaná, radšej si pospi.
'Poď aj tyyyyyyyyyyyy!'
Ok idem.
Ach dúfam že účinok tých byliniek sa do rána trošku zmierni. Nechcem sa rozprávať z idiotom celý deň. Aha ja som to robila až doteraz . No čo už?
YOU ARE READING
Som Vlk(ON HOLD)
WerewolfJenna nikdy nebola obyčajné dievča. Bola niečím viac. Bola vlkom. Slobodným, vznešením. Ale po súboji dvoch svoriek, stratí všetko. Podarí sa jej nájsť to čo každý vlk hľadá? druhú polovičku? Podarí sa jej konečne nájsť to stratené šťastie a lásku...