Chapter 12

176 9 0
                                    

Ešte sme sa chvíľu rozprávali s Tarou, Avou a Taylor. No potom sme zaspali hneď.
Alebo len oni. Ja som akosi nemohla zaspať. Iba som sa prevalovala z jednej strany na druhú.
Rozmýšľala som. Prečo chcem byť práve tu.  Na tomto mieste.

'Na túto otázku už neviem odpoveď ani ja.'

Ach len dúfam že všetko bude OK.

'Tak to nie si jediná.'

_______
RÁNO
_______

Spať na zemi som si už ako tak zvykla. Nie je to už vôbec také zlé. ,,Dobré ráno Jenn."  Povrvila som sa a pomaličky otvorila oči. ,,Koľko je hodín?" Opýtala som sa ešte skoro nežijúc. ,,Uhh Jenn sme v lese a ja nemam mobil." Aha asi si stále myslím že som v Londýne.,,Ach prepáč." Tara sa zasmiala a začala ma budiť.,,No tak už musíš vstať." Iba som sa zaškerila a povedala.,,Ale mne sa  nechce." Tara sa zasmiala a schmatla mi ruku a vytiahla ma na nohy.,,Bolo to ťažké?" Iba som pokrutila hlavou.
,, Áno bolo!" Zasmiali sme sa a opäť sme sa vydalu smerom k hraniciam. Tu je už trošku chladnejšie ako v New Yorku. Museli sme sa obliecť trocha teplejšie.
,,Je tu chladno. " Iba som pokrutila hlavou.,,No nehovor."
Chcela niečo povedať ale prišli sme k rieke.
,,Do dobošových rezov!" Nemáme na výber musíme preplávať.
,,Keď vojdeme do vody zmrzneme!" 
,,Ale nemáme na vyber keď sa chceme dostať do Kanady musíme preplávať." Pozreli sme sa na seba a skočili sme do vody. Obi dve sme skrýkli! ,,Do pivnice táto voda je studená!!" Iba som prikývla a začala plávať na druhú stranu. Kým sme vyšli z vodi zmrzli sme na kosť.
,,Prosím povedz mi že niečo takéto už NIKDY neurobíme!"
Jemno som sa zasmiala .,,Ja ti to GARANTUJEM!" Zasmiali sme sa a pokračovali. Mala som ešte nejaké šaty navyše takže som nejaké požičala aj Tare.
,,Cítim nejakú svorku!" Nadychla som sa. ,,Aj ja ju cítim. A je teda silná!" Začínam sa báť. Nechcem aby nás chytili!

'Toto teritórium... TOTO je tvoje staré teritórium!'

Čože!? Ale mohla som tušiť že tu bude iná svorka.

'No áno. A táto svorka JE veľmi silná. Ale necítim že by bola najsilnejšia.'

,,Premeňne sa na vlkov, budeme potrebovať rýchlosť!"
Tara prikývla. Vyzliekli sme sa a pokračovali na teritórium Svorky Sivého vlka. Áno viem aj  meno!

Som Vlk(ON HOLD) Where stories live. Discover now