Chapter 5

189 9 0
                                    

Ach! Všetko tu je také... Umm...Preplnené?
Keby ste sa pýtali, trez cestujem na autobuse. Ale to tu je poriadne dusno! Každý tu smrdí ako keby sa nikdy v živote nesprchoval! Normálne si musím držať ruku pred nosom! No ale ani to nejako extra nepomáha. Musím vyzerať komicki. Aha! Teraz už viem prečo na mňa ľudia tak zazerajú!

' No áno, ale ten smrad! Doraz sa tu povraciam!'

Opováž sa! Len sa my tu nepovracaj! Ešte to tu budem musieť upratovať! A len mimochodom za chvíľu sme von z mesta. Takže o asi päť minút budem behať niekde v poli.

'Chvala bohyni!'

Presne! Konečne na slobode a nie v dusnom a smrdiacom meste! Už sa neviem dočkať!

'Ani ja! Už čakám kedy budem môcť behať po štyroch.'

Ani si nepamätám kedy som naposledy behala vo vlčej podobe. Asi pred deviatimi rokmi so svojími súrodencami. Len pre informácie, mala som jednu sestru a dvoch bratov. Volali sa Cole, Jason a Emily. Pamätám sa ako ma vždy prezývali ako Papučka. To kvôli môjmu vlkovi. Je čiernej farby niekde so sivím nádychom. Na konci uší a chvosta má aj troška bielej farby. A nakoniec všetky nohy má asi do polovice čisto biele. Podľa toho som dostala aj tú prezývku. Ako my lem chýbajú. Moja rodina.

'Neboj keď stretneš svoju spriaznenú dušu všetko bude lepšie.'

Ja som debil.

'Súhlasím'

V čom presne?

'V to že si úplný debil'

Choď do smradľavých paradajok. Ale naozaj ja som v tom celom ruchu  zabudla že už čoskoro mám 18!!! A potom si pre mňa príde moja druhá polovička!
Autobus pomaly zastal a ja som  rýchlo vybehla von. Našťastie už sme neboli tak natlačený. Kým som sa rozprávala sama zo sebou skoro každý vystúpil. Ale už aspoň nie sme v meste. Autobus nás vyložil niekde blízko polí.

'Poďme si zaberať!!!'

Super nápad! Rýchlo som sa skryla medzi nejaké obylie a vyzliekla sa. Veci som poukladala do ruksaka a položila ho na zem. Dala som svojmu telu povel a premenila som sa.

'KONEČNE!!!!!!Sme voľný!!'

Áno sme voľný!!! Zobrala som ruksak do úst a trielila som cez poľe. Bol to úžasný pocit. Cítila som pach dozrievajúcich klasov obylia. Vánok my jemne pohadzoval srsťou. Jednoducho super.

'Cítim ten pach, choď za ním!'

Aj ja ho cítim. Ako vidím blížime sa k nejakému lesíku. A to sme pred chvíľou boli pri meste! No vlčou rýchlosťou je to ľahké. A minulosti som bola najlepšia bežkyňa medzi súrodencami. Len potrebujem si to  trošku precvičiť.

'Stoj! Cítiš to?!'

Čo? Nadýchla som sa a zacítila som hranice. Takže sme pri hraniciach nejakej svorky.

' Keď nás nájdu tak nás zabijú Jenn!'

Pokoj Ava všetko bude ok. Ja sa nebojím a ty bi si sa tiež nemala. Už i tak nemáme čo stratiť.

'Dobre ale majme uši na stopkách!'

Dobre, dobre ty plesnivá paprika.

Som Vlk(ON HOLD) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora