Nathan je taký milý. Aj ked iba ku mne ale aj to sa počíta. Keby sa ma dotkol iný chlap asi by ho roztrhal na cimper-camper!
Ale nebojte, ja ho zmenín. Ach a ako!
Ale musím priznať nie je to tu až také hrozné. Všetci ma počúvajú na slovo a pomáhajú mi pretože sa ešte stále zotavujem.
Aj spoločnosť tu mám!
A dokonca aj Tara tu našla svoju spriaznenú dušu!
Volá sa Cole a je to Beta! Takže s ňou trávim veľa času. Pravdaže keď Nathan není nablízku.
Dávam mu poriadne zabrať.'Svätá pravda.'
Tu je svadok!
'Jeéj! Som svadok!
Nie si idot.
'Sme na tom rovnako takže nepapuľuj.'
Ok dostala si ma.
'No vidíš.'
Ach Ava ty si môj instantní generátor dobrej nálady.
'Ďakujem Jenn, moje instantné obecenstvo.'
Zasmiala som sa sama pre seba. Ava dokáže každého naštvať, rozosmiať alebo rozplakať behom jednej minúty!
Posadila som sa na posteli a ešte zvýrazňovala nejaké stromy na mojom malom výtvore.
Požiadala som Nathana aby mi kúpil zošit, ceruzku a farbičky. Milujem kreslenie. Je to pre mňa ako spôsob uvoľnenia.
Často kreslím prírodu. Ako vlkov, hory lesy a také veci.
Keď sa pýtate kde je teraz pán alfa, tak vám oznamujem že je na schôdzke. A Tara, ju (s mojou pomocou) prijali ako pomocnú učiteľku. No nie je to super!
A tu trčím sama v izbe.
Už mi tá samota lezie na nervy. Viem čo urobím! I tak som sa chcela trocha prejsť. Aspoň už budem vedieť kde je čo v tejto budove.
Prehrabala som sa medzi mojími šatami, (novo kupeními) a vytiahla som čierne legíny a siví pulovrik.
Obula som si tenisky a pomaly otvorila dvere.
Ok žiadny Nathan na blízku takže môžem ísť. Vykročila som smerom v pravo. Celá táto budova je ako palác! No nečudujem sa tomu. Táto svorka je asi najsilnejšia v Kanade!
Prvé čo som našla boli wécka. Veľký objav. Radšej pôjdem s tadiaľ, smrdí to tam ako keby tam niekoho zabili.
Rýchlim krokom som prebehla chodbou. Boli tam iba dve dvere. Jedny boli určite pre čistiace pomôckym. Viem to, bolo to na nich napísané. A z druhých dverí vychádzali hlasy.
Prišla som bližšie. Cítim Nathana, aj ho počujem vykrikovať. Ježiš on má ale hrubý hlas. Normálne mám z neho zimomriavky!
Radšej už pôjdem. Ešte ma tu načape ako čupím pri dverách a prekazí mi moje plány. Tak to by bolo trápné!
Rýchlo sa otočím a hľadám schody. Viem že tu boli pretože som pri nich pred chvíľou prechádzala. Keď ich konečne nájdem zbehnem dolu. Všetko je tu také pekné.
Nathan ma ale dobrý vkus!'Cítim jedlo!'
Hmm vonia to dobre. Ako...SLANINKA!!'
'Toto je nebo!'
Ja viem! To nebo vyzerá sexi ,má hnedé vlasy a volá sa Nathan.
'Už fantazíruješ Jenn. Reč bola o slanine nie o Nathanovi. Ale máš pravdu, on je sexi.'
Aha sorry Ava.
YOU ARE READING
Som Vlk(ON HOLD)
WerewolfJenna nikdy nebola obyčajné dievča. Bola niečím viac. Bola vlkom. Slobodným, vznešením. Ale po súboji dvoch svoriek, stratí všetko. Podarí sa jej nájsť to čo každý vlk hľadá? druhú polovičku? Podarí sa jej konečne nájsť to stratené šťastie a lásku...