Vonku je krásne. Naozaj, pred chvíľou pršalo a teraz je celý les okolo taký tajomný.
Toto musím nakresliť! No pravdaže až neskôr. No už od začiatku pozorujem Taru.
Je mi nejaká zvláštna. A na kľúčnej kosti má malú jazvičku ako keby ju niečo uhryzlo. Vôbec neviem či sa jej na to mám opýtať.
Možno ju nejako nadrogovali? Neviem.
,,Tara, čo máš tam?" ukázala som jej na to uhryznutie.
Ten jej pohľad. ,,Ty nevieš čo to je? Jenn toto je učivo prvej triedy!"Začervenala som sa.
Viem bola som vo vĺčej škole
keď som bola malá. Ale nikdy som nedávala pozor.
A mňe ešte ani Christi o ničom takom nehovorila!
Ach tu som asi taká múdra ako prvák.
,,No, vieš vĺčiu školu aom nedokončila a asi nikdy nikto ani len nepomyslel nato aby mi to znovu vysvetlil." Tara vyzerala zmätená. No viem ona si asi nedokáže predstaviť aký je život v meste. No čo už. Budem sa to musieť doučiť. Ani vĺčie tradície nepoznám.
,,Tak deti, vysvetlíme čo označenie je?" Povedala Tara a usmiala sa. Deti zajasali a začali rozprávať o tom "označení". No celé ro asi plietli lebo nerozumela som ani muk.
No nakoniec som sa z ich slov nejako vysomárila.
Pravdaže s pomocou Tari.
,,Takže keď som to dobre pochopila. Muž označí ženu niekde na kľúčnej kosti a to zosilňuje puto a lásku medzi nimi?" Tara prikývla. Viem ke to málo ale tie deti akoby
zmixovali lekárstvo, botaniku a niekto povedal aj svoje obľúbené jedlo. A až potom do toho zamiešali to označenie. No potom ako som im to poďakovala Tara mi to vysvetlila ešte raz. Teraz už zreteľnejšie.'Ja som o tom vedela.'
Zabijem ťa Ava. A ja tu zo seba robím idiota že neviem tú najdôležitejšiu vec a ty to celý čas sleduješs popcornom v rukách!
'Hej popcorn som nemala!'
Ty zmrazená fazuľa!
'Kľud Jenn, a mám veľké podozrenie že ťa Nathan plánuje dnes v noci označiť!'
Čo?
'Povedal že neskôr ti to vynahradí.'
,, Jenn už je trocha neskoro musíme ísť dnu." povedala Tara. Prikývla som.
Hneď ako som dorazila k našej izbe. Začala som panikáriť. Ja viem čo označenie je ale vôbec neviem ako sa mám správať!
Čo keď urobím niečo zle.
A to by bolo najhoršie keby ma Nathan už čakal v izbe.
Stlačila som kľučku a pomaly dvere otvorila.
Našťastie som jediná v izbe.
Asi tá Nathanova schôdzka trvá dlhšie než som si myslela.
ESTÁS LEYENDO
Som Vlk(ON HOLD)
Hombres LoboJenna nikdy nebola obyčajné dievča. Bola niečím viac. Bola vlkom. Slobodným, vznešením. Ale po súboji dvoch svoriek, stratí všetko. Podarí sa jej nájsť to čo každý vlk hľadá? druhú polovičku? Podarí sa jej konečne nájsť to stratené šťastie a lásku...