Gözde'den...
Hapimiz muftak masasının önüne dizilmiş Asiye babaannenin yapacağı açıklamayı bekliyorduk.Yine bizi sabah erkenden kaldırmış Özgür hariç hepimizi buraya toplamıştı.
Ömer'in kulağına "Neden bizi buraya topladı?"diye fısıltıyla sordum.Bilmiyorum anlamında dudağını kıvırdı.
"Ha buraya gelelu beş gün olayr.Pazar günü Hacer'in kizi evlenur. "
Asiye babaannenin açıklamasıyla Can "Demek İdris'le Gonca sonunda kavuşabildiler!"dedi.
Aralarda tanımadığım bir sürü kişinin ismi geçiyordu.Can'ın kurduğu cümleyle Asiye babaanne "Yok.Gonca Hüseyin'len evleniyor."dedi.
"Ne?"
Can'ın tepkisiyle bizde şaşırmıştık.Eğer insanlar birbirlerini seviyorlarsa evlenirler.Ama anladığım kadarıyle evlenecek olan Gonca bir zamanlar İdris denen birisini seviyormuş.Ama şimdi Hüseyin'le evleniyor.Demekki İdris'le ayrılmışlar ve Hüseyinle evlenme kararı almış.Bunda bu kadar şaşıracak ne var anlamadım.
"Neyse siz dügüni bırakunda gelelum sizi buraya toplama nedenima..."
"Evet Asiye sultan bizi buraya neden topladın?"
"Uşağum izin verursen anlatacağum.Benum sizinle bir işum yok.Kumsal ve Gözde kizimla işum var..."
"Bizimle mi?"diyerek Kumsal'ı ve kendimi göstererek istemsizce tepki verdim.Bizimle ne işi olabilirdi ki?
"Ha sizunla.Sen duğun için baklava açacağsun.Kumsal sende akşam yemeği için lahana dolması saracağsun."
Yemek yapmayı bildiğim için baklava yapmak benim için zor değil.Yufka açmayıda biliyorum.Annem liseyi bitirdiğim zaman öğretmişti.Ama baklavayı ilk kez yapacağım.Hamuruna ne koyulacağı hakkında da hiç bir fikrim yok.Artık onuda internetten bakarım.
Kumsal'ın benim gibi düşünmeyip dolmayı nasıl saracağını düşündüğüne eminim.Kumsal yemek yapmayı bilmiyor.Ama belki bir yerde dolamanın nasıl sarıldığını görmüştür.Yani umarım...
Kumsal "Ben dolma sarmasını bilmiyorum ki!"diye itiraz edince Enes "Evet ya!O yüzden biz lahmacun sipariş verelim.Ne zamandırda yemiyordum.Bak şimdi canım çekti."diyerek ağzını şapırdattı.
"Olmaz uşağum.O bunlarun gelunluk testu."
Berfin "Peki ben ne yapacağım?"diye sordu.Burada iş yapmaya çok meraklı sanırım.
"Senun bir iş yapmana gerek yok.Sen pazara gittun işinu tamamladun.Siz yazun gelseydenuz size yapturacak çok iş bulurdum ancak siz kişin geldunuz."
O zaman iyikide yazın gelmemişiz.Bana baklava yaptırdığına göre yazın kim bilir neler yaptırırdı?
Ömer kulağıma eğilip kimsenin duyamayacağı bir sesle "Senin baklava açışını izlemeyi dört gözle bekliyorum."diyerek güldü.
Can "Berfin'imin işi yoksa biz biraz gezelim."diyerek Berfin'in elinden tutup dışarıya çıktılar.
Asiye babaanne Kumsal'a "Senun saracağun lahanalar buradadur."diyerek mutfak masasının üzerindeki lahanaları gösterdi.
"Gözde kizum sen anladuğum kadarıyla yemek yapmayu bileysun.O yüzden sana zor iş seçtum.Sende baklavalaru salondaki masada aç.Kumsal kizumda burada lahana sarsun ki birbirinize yardum etmeyun.Senin malzemelerun salondaki masanun üzerinde.Kumsal seninkilerde burada..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN HER HALİ(Tamamlandı)
Teen FictionGecenin bir vakti tanımadığı iki adamın arbasına binerek kendisini ve kardeşini tehlikeyle burun buruna getiren Gözde,bu iki adamın parktaki salıncağı sahiplenen Özgür'ün akrabası olduğunu bilemezdi. Yanlış anlaşılmalar yüzünden yapılan tartışm...