Kumsal'dan.
Kapıyı açmamla karşımda bir çift sinirli gözle karşılaştım.Apartmanın giriş katındanda sesler geliyordu.
"Buyurun,kimsiniz?"diyerek karşımdaki kadının kim olduğunu öğrenmeye çalıştım.
"Enes nerede?"
"Enes'mi?"
Karşımda ki orta yaşlı,sarışın olmasına rağmen saçlarını siyaha boyatmış güzel giyimli kadın karşımda durmuş bana,benim evimde sevgilimi soruyor.Kim bu kadında benim evimde bana racon kesiyor!
"Kimi aradınız diye sormadım,kimsiniz diye sordum."
"Bende sana Enes'i sordum.Utanmıyormusun sevgilisi olan bir adamı gecenin bu saatinde evine almaya?"
Bu kadın delirmiş olmalı herhalde?Enes zaten sevgilisinin evinde.
Yoksa...
Sevgilisinden kastı kendisi mi?Yok canım Enes öyle şey yapmaz.Enes'in sarışın sevdiğini Tuğçe denen kızdan biliyorum ama bu kadın sarışın olmasına rağmen dalgalı saçlarını siyaha boyatmış.
Yani eğer Enes'in sevgilisiyse...
Ay ben ne diyorum ya?Enes'in benden başkada mı sevgilisi var?İçerideki eğlencede ağzım kulaklarıma varırken şimdi ise yüzümde mimik oynamıyordu.
"Siz...E-Enes'in..."
Kelimeler boğazımda düğümleniyordu.Eğerki öyle birşey varsa önce bu süslü kadını ardından Enes'i tahtalı köye yollarım.
Boğazımı temizleyip kadına Enes'in sevgilisi olup olmadığını soracaktım ancak kadın benim tekrar konuşmama izin vermeden beni omuzumdan itekleyip içeriye girdi.
Kadının kolundan tutup onu durdurdum.Bu sürtük benim evime bu şekilde giremez!
"Hoop!Bana baksana sen!Kimsin bilmiyorum ama sen benim kim olduğumu biliyormusun?Benim evime bu şekilde giremezsin!"
İçeriye sesim gitmesin diye oldukça sessiz konusuyordum.
"Senin kim olduğun beni ilgilendirmiyor kara kız.Ama müsait olduğunda adını soyadını yaz seni Enes'in sevgilisine söyleyeyim.Zaten sevgilisinin senin gibi bir kızın evinde olduğunu öğrenince emin ol sana bir imam ve sıcak su gerekecek. "
"Sevgilisi mi?"
Ne sevgilisi ya?Bu süslü kadın bir Enes'in sevgilisi denen şıllık iki.Demek Enes hıyarı beni ve o şıllığı aynı anda idare ediyormuş.Bu kadında Enes'in sevgilisi değilse kim?
Yanağımda hissettiğim ıslaklıkla elimle yanaklarımı sildim.
"Evet canım,Enes'in sevgilisi.Ve eminimki senden daha güzeldir.Sende esmer olabilirsin ama benim biricik gelinimin yanından bile geçemezsin."
Kim lan bu benden daha güzel olan gelin!Gelinim mi?Birde Enes için evli üç çocuk babası desinde şurada öleyim.
Vallahi aklım karıştı.Ne oluyor ya?Lütfen Enes deden kişinin benim sevgilim olmadığını ve bu kadının yanlış geldiğini söylesin .Şuan duyduklarımın tamamen bir yanlış anlaşılma olduğunu duymaya çok ihtiyacım var.
"Hanımefendi bakın,benden büyüksünüz ve ben size saygısızlık yapmak istemiyorum.Ama siz tam olarak Enes'in nesisiniz?"
"Annesiyim."
"Annesi mi?"
Gözlerimi kocaman açıp karşımda bana dik dik bakan kadını baştan ayağa tekrar süzdüm.Enes anne babasının Samsun'a geldiğini söylemişti ama...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN HER HALİ(Tamamlandı)
Genç KurguGecenin bir vakti tanımadığı iki adamın arbasına binerek kendisini ve kardeşini tehlikeyle burun buruna getiren Gözde,bu iki adamın parktaki salıncağı sahiplenen Özgür'ün akrabası olduğunu bilemezdi. Yanlış anlaşılmalar yüzünden yapılan tartışm...