Kumsal'dan
"Söyle bakalım ne diyeceksin?"
Acaba Gözde benimle ne konuşacaktı?
"Kumsal,sana birşey soracağım ama doğruyu söyleyeceksin?"
"Tamam Gözde söyle."dedim gülerek.Gözde yüzünü ciddileştirip daha cevabını kendime bile veremediğim o soruyu sordu.
"Enes'ten hoşlanıyormusun?"
"Buda nereden çıktı?"
Sanki yüzümü şaşırmış gibi yapıp Gözde'ye baktım.
"Yalan söyleme Kumsal.Enes'e onu sevdiğini söylemişsin."
"Sen nereden biliyorsun?"
"Ha söyledin yani kabul ediyorsun!"
"Evet ama ben onu biranda söyleyiverdim.Hem Enes beni sevmiyor yani bunun bir anlamı yok."
"Nereden biliyorsun sevmediğini?"Gözde imalı bir şekilde yüzüme baktı.
"Eğer sevseydi bunu belli ederdi değil mi?Hem ben...Daha önce hiç aşık olmadım.Yani aşkın nasıl bir his olduğunu bilmiyorum."
Gözde ellerimi tutup gözlerimin içine baktı.
"Onun yanındayken ne hissediyorsun?"diye sordu.Sahi ben onun yanındayken ne hissediyordum?
"Bilmiyorum.Yani...Onunla mutluyum ama ondan çekiniyorum."
"Anlaşıldı."
Gözde ayağa kalkıp "Sen Enes'e aşık oluyorsun!" diye beğırmaya başladı.
"Saçmalama!Burası hastane ne bağırıyorsun?"diyerek onu kolundan tuttum ve sandalyeye oturttum.
Gözde koluma vurarak "Kızım sen aşık olmuşsun hemde Enes'e."dedi.
"Olabilir."
"Olabiliri felan yok kesin."
Gözde Enes'i sevdiğimi düşününce çok mutlu olmuştu.Ama ben mutlu değilim.Çünkü o beni sevmiyor ve ben aşk acısı çekmek istemiyorum.
"O beni sevmiyor!"
"Seviyor!"dedi Gözde.Dediğinden emin gibiydi.Ne demek seviyor ya!Enes...Benimi seviyor.Beni...
Gözde'nin elinden tutup "Emin misin?"diye sordum.
"Enes Ömer'e olanlatmış.Oda bana senin Enes'i sevip sevmediğini sordu. "
"Ne dedin peki?"dedim gözlerimi kocaman açıp ona bakarak.
"Bilmiyorum dedim.Ama şimdi eminim.İkinizde birbirinize aşıksınız."dedi ve ellerini birbirine vurdu.Bu kadar sevinmesinin nedeni ne acaba?
"Neden bu kadar çok sevindin?"
"Eğer sen Enes'le sevgili olursan bende Ömer 'le daha sık karşılaşırım."
"Ne?"
İşte kendi kendini ele vermişti.Gözde'de bal gibi Ömer'den hoşlanıyordu.
Hayat ne garip.Berfin gibi bir kız bizim solucanla sevgili ,yaramaz kız ben gayet olgun davranan Enes'i seviyorum.Romantik erkeklerden hoşlanan Gözde odunun birisinden hoşlanıyor.Evet Ömer'e odun diyorum çünkü gerçekten odun gibi çok duygusuz.Enes vurulduğu zaman bile hiç ağlamadı.Tamam erkekler ağlamaz diye bir söz var ama sonuçta Enes onun hem arkadaşı hemde amcasının oğlu.Ama hakkını yiyemem Gözdenin yanından hiç ayrılmadı.Yoksa...Oda...Gözdeyi...Aman Allah'ım!Bu çok güzel olur.İnşallh Ömer'de Gözdeyi seviyordur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN HER HALİ(Tamamlandı)
Teen FictionGecenin bir vakti tanımadığı iki adamın arbasına binerek kendisini ve kardeşini tehlikeyle burun buruna getiren Gözde,bu iki adamın parktaki salıncağı sahiplenen Özgür'ün akrabası olduğunu bilemezdi. Yanlış anlaşılmalar yüzünden yapılan tartışm...