פרק 10 - נשיקה ראשונה

168 40 9
                                    

סידרתי את שערי ונכנסתי ברוגע לגן הפרטי שלה.
היא נופפה לי כשהגעתי ראיתי את ניקולס עומד לידה הוא הביט במשהו משמאלה.
קדתי קידה לשניים
"אוי אלכסנדריה מתוקה דיברנו על זה את לא צריכה לקוד" המלכה ביקשה והנהנתי, חיייכתי חיוך אמין מספיק אבל מבפנים רציתי לברוח לפני שיהיה לניקולס הזדמנות לצעוק עלי שוב.
"ניקולס" המלכה אמרה בקול מאים מאט, ניקולס נאנח והסתקל עלי בהאשמה
" אני רציתי לבקש את סליחתך על התהגותי הלא נאותה אתמול, א לא התכוונתי להתנהג החוצפה, סליחה" אר ואז הסתקל על אמו במבט שאמר 'את מרוצה?'
רציתי לא לסלוח לו על הדברים שאמר אבל אני חייבת, אני לא אתן לו את הסיפוק בכך שאתנהג כמו הנערה שהוא תיאר, אני חייבת להיות האדם הבוגר.
"זה בסדר, אני מקבלת את התנצלותך" אמרתי בבגרות
רציתי כל כך להביא לו סטירה שתצלצל לו באוזניים במשך שבועות, כזאת שתשאיר לו סימן גדול ואדום
"יופי עכשיו אני יכולה לספר לך על האירוע הקרב" המלכה התרגשה מאד, אך התקשתי להתרכז בה בזמן שבנה נועץ בי מבטים עם העיניים הכחולות האלו, כאלו שרוצים לשקוע בהם.
ניערת את ראשי מהמחשבה הזאת זה ניקולס החוצפן ומניאק
"אנחנו מארגנים נשף לכבוד הגעתך.. זה עומד להיות נשף מסכות" אמרה והבטתי בה וחייכתי
פעם חלמתי על נשף מסיכות, תמיד אהבתי את הרעיון של האפשרותלהיות משהו אחר לערב אחד אך לצערי הורי סירבו לרעיון על פעם מחדש.
"מה דעתך" שאלה והביטה בי בציפייה, אני הנהנתי במרץ
"אני מאד אוהבת את הרעיון של נשף מסכות" אמרתי "אבך אולי אפשר שהאירוע לא יהיה לכבודי, אני לא אוהבת צומת לב כזאת שמעתי גיחוך מריר מכיוונו של ניקולס אך ניסיתי להתעלם, המלכה נראתה מאוכזבאך הנהנה.
"אז בעוד ארבעה ימים" המלכה אמרה, קדתי קידה והלכתי לחדר, אך הם מתכוונים להרים נשף בארבעה ימים?

'קמרון היקר שלי,
אני מצתערת לשמוע על המצב בבית, אני חוששת לשלומך ולשלום הורינו, אתם בטוחים? יש לעם תוכנית בריחה עם תצתרחו?
אני מקווהה שאתם שומרים על עצמכם.
תודה שאתה שומר ומטפל בארסון בשבילי, הייתי רוצה כל כך לעשות זאת בעצמי.
אני אפילו לא יכולה לתאר לך כמה אני מתגעגעת אליך.
אני אספר לך משהו אבל אסור שההורים ידעו, אתמול מצאתי את הסיפרייה ואחר כך הלכתי לשבת על עץ כדי לקרוא ופתאום משום מקום הנסיך ניקולס הגיע והתחיל לצעוק עלי, כל כך רציתי שתהייה לידי באותו הרגע.
היום אמו המלכה הכריחה אותו להתנצל אתה תתגאה בי כי אני קיבלתי את התנצלותו, אני שונאת אותו, הוא בדיוק כמו המלכותיים הנוראים ביותר.
אני התחברתי אם עם הקטן של משפחת המשפחה לאו, גם עם פנלופי הבת האמצעית ולפי שכנראה הבנת עם ניקולס אני לא חושבת שאתחבר.
מצאתי סוסה יפיפייה בשם לילה, אני שוהה שם ברוב מזמני.
תספר לי דברים טובים, אני צריכה לדעת שחיי הקודמים עוד שלמים.'

A moment of silence/רגע של שקטWhere stories live. Discover now