התחלתי להתקונן לנשף שצפוי להתחיל בעוד מספר שעות, השמלה שלי היתה מונחת על מיטתי, היא אחת מהשמלות המפוארות שהיו לי בארון כמהשאינ שונאת אותה, היא כבדה, לא נוחה ואפילו מכאיבה אחרי שעה שלובשים אותה אך אמי היתה מצפה שאלבש אותה.
המשכתי לבהות בשמלה ביאוש כשפתאום אלנה הניחה קופסה גבולה ולבנה על מיטתי לצד השמלה, מצמצתי בהפתעה
"מה זה" שאלתי בחשד
"משלוח מיוחד מאמך" אלנה הרימה את מכסה הקופסה, לא האמנתי למראה עיני
התקרבתי והרמתי בזהירות את השמלה שהייתה בתוכה, מרגישה רת רוך הבד ונדהמת למראה שאר השמלה.
"זה...זו שמלה שהיא עיצבה" שאלתי ואלנה הנהנה, לא הייתי זקוקה לאישורה כדי לדעת שזוהי עבודת השל אמי זיהיתי את החוטצת שלה, בצד הפנימי של השמלה היו תפורות ראשי התיבות שלה בחוט זהב דק.
"אני לא מבינה חשבתי שהכל אבד בשריפה" אמרתי כאשר קירבתי את השמלה מנסה להריח אם דבק בה ריח העשן.
"זה נכון השריפה השמידה את כלצ העיצובים והסרטוטים של שמלותיה" אמרה והסתקלתי עליה כלא מאמינה "היא הכינה את השמלה הזאת במיוחד בשבילך" המשיכה
הסתקלתי פעם נוספת על השימלה ופתאום הרגשתי צורך עז לחבק את אמי משהו שלא קורה לאיתיםפ קרובות או בכלל.
לאמי היה כישרון מדהים בעיצוב שמלות אך היא נשבעה לעולם לא לעצב עוד אחרי המקרה
אבי בנה ביתן ליד הטירה שם היה המקום המיוחד של אמי, משרד עיצובים משל עצמה, היא לעולם לא הוציאה את העיצובים מהביתן, היחידים שראו אותם היו אבי ואני אבל אז פרצה שרפה בביתן אמי כמעט נהרגה אך יצאה בזמן, העיצובים שלה לא שרדו, הורי לא הסכימו להגיד לי מה גרם לשריפה ולמה אמי לוקחת זאת קשה כל כך אךך מאז היא נשבעה לעולם לא לסדר, מאז היא גם ניהייתה יותר קרה וקשוחה מלפני.
אבל הנה כאן ממש בידי יש שמלה שעשתה לאחרונה, שמלה שלמרבה הפלאה מתאימה לטעמי אך עדיין מתאימה לנסיכה, בחיים לא חשבתי שאמי תעשה כזה, לא חשבתי שהיא תוכל להתגבר על משהו כל ךכ משמעותי כדי להכין לי שמלה.
עלי לשלוח לה תצלום שלי בשמלה ואיתו מכתב תודה.
"טוב אז נראה שאני צריכה לבחו תסרוקת מושלמת" אמרה אלנה גם היא מתרגשת, היא כמעט קיפצה אל שולחן האיפור מוכנה לסדר מחדש את שערי.מה שהיא לבשה:
YOU ARE READING
A moment of silence/רגע של שקט
Literatura Femininaתמיד הייתי חשובה, מאז שנולדתי אבל עם החשיבות שלי באה גם גורל. רוב האנשים יכולים לבחור את מסלול חייהם אבל לאחי ולי זה לא היה כך, נולדנו לגורל שכבר קבעו עוד לפני שיכולנו להתנגד. גורלו של אחי קשה וחשוב אך לא קשה או חשוב כמו שלי, הוא היורש לכתר, הבא בת...