Önüme konulan yemeği çaresizce yedim,az sonra Ozan geldi.
-beğendin mi yemeği PRENSES!
"Senden nefret ediyorum, anladın mı NEFRET! hiçbir zaman bu değişimicek!LANET OLSUN SENİN GİBİ BİR ADAMA!NE ADAMI ADAM BİLE DEĞİLSİN!!!
-ben sana demiştim PRENSES olucaklardan sen sorumlu olucaksın diyeHızla yanıma yaklaşıp, yanaklarıma sert bir tokat indirdi,sonra karnıma tekmeler atmaya başladı.o kadar çok darbe aldım ki artık hissetmiyordum.
Defalarca yardım istedim ama ne annesi ne babası ne de hizmetçi geldi yardıma.Ozan odadan çıkıp,kapıyı yine kitledi.aynaya bakınca her yerim morluklarla ve el izi ile dolmuştu.burnumun ucundaki soğukluğu hissettim.gözlerim doldu az sonra tek tük düzensiz bir şekilde damlamaya başladı.neydi bu yaşadıklarım?neydi bu içinde bulunduğum iğrenç durum.bir kaç ay önce güçlü,zengin,özgüvenli ve dediğini yaptıran biriydim ben.nüfuslu bir kadındım.ellerimle önceden güzel olan yüzümü okşadım,Selim'in beni sevdiği gibi değildi.bu Nehir; güçsüz,aşkına bile sahip çıkamayan bir kadındı.ne olmuştu bana böyle?darbe alan yerlerin mi acısıydı bu hissettiğim acı, yoksa kalbimin derin yarası mı?
Yatağa uzandım, artık üşümediğim için yorganı üzerime örtmedim.bir anlığına sadece uyumaya odaklandım.
Derin acılar eşliğinde uykuya daldım.
______________________________________
Sabah herkes için yeni bir gün yeni bir hayat demekti,ama artık benim için öyle pek önemli bişey değildi.
Gözlerimi güçlükle açtım.yanımdaki sehbada olan kahvaltı tepsisini elime alıp dizlerimin üzerine koydum.kahvaltıyı bitirince boş tepsiyi sehbaya geri bıraktım.banyoya gidip duş aldım, ardından üzerime güzel bir elbise seçip giydim.bugün eski Nehir geri dönücekti.artık güçlü durucaktım.salma kendini artık Nehir!dedim kendi kendime.göster herkese kim olduğunu.morluklarımı kapatmak için çok ağır olmayan makyaj yaptım.ardından bir anlığına duraksadım.Selim...selim acaba neredeydi,kiminleydi,iyimiydi?
Kendi kendime acaba rüyamda gördüğüm şeyi yaparmıydı diye düşündüm.ama babasının kasasında tabanca olduğunu hatırlayınca tabii ki yapar... artık iki seçim yapmak zorundayım;Birincisi:Selim'le kaçmaya çalışabilirdim ama Selim ölebilirdi.
İkincisi:burada Ozan'la mutluymuşum gibi yapıp Selim'in güvenliğini sağlığa bilirdim.ama Selim'i kesin kaybederdim.
Akan bir iki damla gözyaşlarımı silip,Selim güvende olsun da varsın beni hain olarak hatırlasın.Selim'den hasret kalmaya belki dayanırım ama onu temelli kaybetmeye ASLA!!
Vereceğim karar belliydi zaten ikincisi.derin bir nefes alıp verdim.alışmak zor olabilir ama konu Selim'in güvende olması ise konuşucak bişey yoktu.konu tartışmasız kapandı...dökülen gözyaşlarımı ısrarla sildim.şimdi tek yapmam gereken Ozan'ı beklemekti...
Belki alışırdım, BELKİ?
______________________________________
Ozan içeri girince özgüvenle ayağa kalktım.önce baştan aşağı beni süzüp alaycı bir şekilde güldü-bak sen Prensese,ne o yeni plan mı hazırlandı?!
"Bak ben çok pişman oldum beni affet.hem zaten Selim beni sevseydi gelip beni kurtardı.lütfen beni affet."
-bak bak bak Demek prenses akıllanmış veya ÖYLEYMİŞ gibi yapıyor.sana neden inanim ha?!dün bana adam değilsin dedin,bugün affet!bende kandım
"Lütfen,affet.haklısın dememem gerekirdi ama lanet olası dilime hakim olamadım.gerçekten çok özür dilerim.beni affederek misin KOCACIM"
Lütfen bana sinirlenmeyin.ne yapabilirim başka.sevdiğim kişinin ölmesini izlemektense onu korumak için yeminimi bozar, yapmadığım şeyleri yaparım.yeter ki o güvende olsun,mutlu olsun yeter...Hiç bişe demeden odayı terk etti.ama düşünceliydi, inşaallah işe yarar...
Yatağa oturup düşünmeye başladım dünyanın en güzel mavileri acaba şuan nerede?bir de parmağımdaki alyansa baktım.bu alyans önceden en sevdiğim yüzüktü ama şimdi?derin bir iç çektim.yatağa uzandım.o sırada uyuya kalmışım...
______________________________________
Eveeeet arkadaşlar umarım beğenirsiniz bu bölümü.yorum yapmayı ve oy kullanmayı unutmayın.şimdiden teşekkürler herkese.destekleyen herkese sonsuz teşekkürler 😘😘😘😘😘😘
================================
Bu arada;
~beğenmediğiniz veya olsa güzel olurdu dediğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İMKANSIZ AŞK~
Fanfiction*Ne olduğun değil,ne olacağın önemli...* *** Kim olduğunu,nasıl hayatın olduğunu bir kenara bırak...çünkü belki bu yaşadığın,senin gerçek hayatın olmayabilir... *** Onlar da aşıktı,ama onlarınki İMKANSIZ'dı... ***