|Doğum Günü|

95 10 3
                                    

Aras ve Hazan'ın doğum günü için amcası parti vericekti.bu partide herkes Farah'ın nasıl biri olduğunu anlıyacaktı...

***
3 gün sonra:
-------------------
Hazan'dan...
~~~~~~~~
Öğleden sonra saat;17.45
Bu akşam nasıl biri olduğunu herkes öğrenicek Farah.sonunda senden kurtulucam.partinin başlamasına üç saat vardı.ve bu üç saati herşeyi kontrol etmekle geçiricektim.derken kızlar geldi.kızlardan kastım;Selin,Ece,Simay,Nil.
Herkes elbisesini getirip bana gösterdi.

-peki sen Hazan?sen ne giyeceksin?
-evet Hazan çok merak ediyorum.
-hadi göster.
-aynen yaa hadi göster.
"Kızlar partiye kimler katılıyor?"

Selin hemen cevap verdi tabii.ondan bişey kaçmaz...asla!

-bilmediğin bir Tuğrul abim.bizim aileden herkes katılacak.annem,babam,Gökhan abim,Yasemin bir de Sinan abim.

Ece hemen Selin'in sözünü kesti.Allah Allah bu kız niye böyle davrandı ki şimdi.nedenini geç olmadan anladık.

-Sinan mı?
-niye şaşırdın bu kadar Ece?
"Ben buldum galiba!"
-tamam yengeciğim ben de çözdüm.
-aaa ama dalga geçmeyin!ben de Ege'nin adı söylendiğinde böyle olurdum.

Nil'in söylediği ile hepimiz kahkahalara boğulduk.
Bu sefer dalga geçme sırası Simay'daydı.hemen topu aldı ve goool
Hahaha 😂 yaa bizim takıma bayılıyorum yaaa!

-son söz bende kızlar.Ece'cim ama çok ayıp ediyorsun tatlım.biz herşeyi anlatıyoruz,sen...hiç yakışmadı Ece...
-çoook komik kızlar yaa!valla sağolun.
Sen de çok sağol abla yaa.
"Ama komikti."
-eee Hazan giyiceğin şeyi göster bakım.
-durun! yengeciğim saat:19.40
"Neee?biz bu kadar saat ne konuştuk!"
-hadi kızlar daha saç, makyaj falan.hadi

Hepimiz koştur koştur nihayet hazırlandık.hepimiz muhteşem görünüyorduk.bir farkla,hiç mütevazı olamam ben daha da güzeldim.
_____________________
Kızların görünüşleri:
-----------------------------------
*Hazan*

_____________________Kızların görünüşleri:-----------------------------------*Hazan*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Selin*

*Simay*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Simay*

*Simay*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Nil*

*Ece*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Ece*

****Hepimiz hazır olunca aşağıya indik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


****
Hepimiz hazır olunca aşağıya indik.
Hazan'ın Amcasının evinde olucağı için parti,havuz başındaydı.
Aşağıya iner inmez Farah'ı gördüm.
Hemen Yağız'ın yanına gitmiş.
Elimle Aras'ı çağırdım.hemen geldi.

-çok güzel olmuşsun ikiz:)
"Sende bayağı iyi ikiz;)"
-oyun başlasın mı?
"Başlasın,iyi eğlenceler :D"
-sana da :)

Aras yanımdan ayrılıp, müziği kapattı.herkes şaşkındı.sessizliği bozup, dikkat çektim.

"Öncelikle Hoşgeldiniz."
Herkes alkışladıktan sonra devam ettim.
"Size bir şey paylaşmak istiyorum."
Herkes daha da meraklandı.tam o sırada Aras ses kaydını açtı...
Herkes daha da çok şoka girerken,Farah bağırarak;

-yalan,yalan... inanmayın!

Herkes Farah'a bakıyordu.yalan söylediği çok belliydi.
Bu arada yanıma Yağız geldi.

-neler oluyor Hazan?biri bana açıklayabilir mi?
"Bana inanmamıştın ya hani! İşte...al gerçekler"

Dedim ve oradan ayrıldım.peşimden bizimkiler geldi yani;Ege,Aras,Simay,Ece,Nil,Selin.
Selin habire söyleniyordu.

-yani abimin sana inanmamasına inanamıyorum yaaa!!!
"Bende Selin,ama inanmadı işte."

Tabii Yağız'ın yanında çok sevgili;Gökhan,Yasemin, Tuğrul vardı.
Yağız gür bir sesle bağırarak;'parti bitti'dedi ve yanındakiler ile bizim yanımıza geldi.

-Hazan,tamam büyütme.

Bu arada halam,amcam,Yağız'ın anne ve babası da gelmişti.

"Büyütmüyorum sadece kırıldım,anlıyomusun kırıldım.bana inanmamakla da kalmayıp,çıldırmışsın dedin."

Aras araya girip,bir yandan beni sakinleştirmeye çalışırken diğer yandan Yağız'a karşılık veriyordu.

-senin Hazan'a koşulsuz inanman gerekirdi,peki sen?
-Aras,Farah benim en yakın dostumdu,ona inandım.evet hata yaptım ama olan oldu.şimdi Hazan senden özür dilerim.
-demekki en yakın dostun değilmiş.
Hazan'ın kalbini kıranı,kırarım.
-özür diledim işte,büyütme Aras!
Hem zaten sen kimsin de bizim kavgamıza karışabiliyorsun?sen daha kendin özür diliyemezken beni eleştiremezsin.bu mesele Hazan ile benim aramda sen KARIŞMA!!!
-Hazan benim K-A-R-D-E-Ş-İ-M!
Tabii ki onu koruyacağım.asıl sen kimsin?
-onun hayatının  büyük bir parçasıyım peki sen!daha 1 yıldır kardeşim diyorsun.
-SUS!!!
-Susmuyorum gel de sustur.EMİN OL ANNEN VE BABAN YAŞASAYDI SENDEN UTANIRLARDI!O YÜZDEN İYİ Kİ ÖLMÜŞLER DE SENİ BÖYLE GÖRMEMİŞLER!!!

Yağız'ın son sözünden sonra Aras'ın gözünden iki damla yaş aktı,sonra da koşarak oradan ayrıldı.Hazan arkasından koştu ama yetişemedi.geri döndüğünde yağız'a herkesin önünde sert bir tokat attı...

"Sen ne hakla öyle dersin?!!"
-Hh-hazan ben özür
"Özürün bir anlamı yok!sen BENİM KARDEŞİMİN CANINI YAKTIN!PEKİ MERAK EDİYORUM YAĞIZ EGEMEN,BABAN SENİ NİYE BIRAKTI!?"
-Hazan sus! lütfen,o konuya girme.

Yağız bunları söylerken ağlıyordu.ilk defa onu ağlarken gördüm.ama o benim Canımın parçasını incitti.acımadım ve devam.ettim.bu sırada herkes şaşkınlıkla bizi izliyordu.

"BENİM KARDEŞİM DE SANA SUS DEMİŞTİ! BUGÜN GÖZÜME GÖRÜNME HATTA MÜMKÜNSE YARIN DA !!"

Arabaya bindim ve sahile gittim.
Bugün oldukça uzun bir gün oldu.tam o sırada akşamın karartısına yağmur eklendi.yağan yağmurun altında öylece oturuyordum...
-------------------
Bölüm sonu...
--------------------
Bölüm sonu yorumları alalım 😋
---------------------
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın ⭐💜
---------------------
•Beğenmediğiniz veya olsa güzel olurdu dediğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz•
---------------------

↪↪↪↪↪ Birdelihayalpirest_↩↩↩

~İMKANSIZ AŞK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin