Bölüm şarkısı/Mustafa Ceceli-iyi ki hayatımdasın
~|~|~|~|
Yağız'dan...
------------------
Yanına usulca yaklaşıp,ne tepki vereceğini izledim.gözlerini denizden ayırmadan-bu deniz gibiydin.masmavi,masum ve insana yaşam sevinci veren...
"Biz,bu kadar şeyi nasıl yaş-"
-biz diye bişey kalmadı!hepsi uçtu ve gitti.en acısı ise...bizi sen bitirdin.
"Haklısın ama be-"
-seni dinlemekle vakit kaybedemem.kardeşimin yanına gitmem gerek
"Başından neler geçti, nasıldın hepsini öğrendim.çok özür dilerim.en zor zamanlarında yanında olamadığım için.nolur bize bir şans ver."
-bugün...babam ve annemin mezarına gidicem,ondan sonra da Belçika'ya gidicem.2 ay orada durup,sonra da Amerika'ya geçicem.sana bunu söyleme sebebim;vakit yok! hoşçakal sevdam!Bir an donup kaldım, kalktığımda ise çoktan taksiye binip,uzaklaşmıştı.eğer ben...onu bugün içinde affettirebilirsem...hızla ilerleyip,Okan amcanın yanına gittim ve o mezarlığın adını ve yerini öğrendim.
________
Hazan'dan...
------------------
Aras'ın evinin önünde bir an duraksadım.ya beni istemezse...
Cesaretimi toplayıp Zile bastım.-Hhh-HAZAN!!bu sensin değil mi?hemen geç içeri.
İçeri geçtiğimde bana sıkıca sarıldı ve 'kardeşim'dedi.neee kardeşim mi dedi?
-Hazan sen nerelerdesin? 1 aydır arıyorum açmıyorsun.
"Hepsini anlatıcam.ama bir ikizine kahve yap,öyle 😉"
-peki..rüşvetçi Hazan
"İlk kardeş kavgası çıkmasın Aras!"Herşeyi anlattım.o da bana hayretle bakıyordu.tabii kim olsa öyle tepki verir.
-sen ne yaşamışsın böyle ikiz!
"Evet...dediğim gibi plan yaptım.beni mezarlıkta görücek veeee mutlu son."
-ikiz gitsen iyi olucak!yani mezarlık için.Aras'a selam verip,evden ayrıldım.mezarlığa geldim ve anne-babamın mezarına yaklaştım.ağlıyarak hem saçımı kesiyordum.hem de onlarla konuşuyordum.tabii arkamda Yağız'ın olduğunu biliyordum.
"Amcam anlattı siz uzun saçlı kız çocuklarını çok severmişsiniz. siz hiçbir zaman olmadınız yani benim hayatımda ve bundan sonra da olmayacaksınız."
Dedim ve tam şaclarımı kesecekken Yağız ellerimden tuttu ve sımsıkı sarıldı.Reklam:😋
____________
Fazilet Hanım Ve Kızları'na Veda:hoşçakal bay mükemmel😫
Hoşçakal buzdolabı 😭
Hoşçakalın yağ&haz😫
Hoşçakal Ece egemen😣
Hoşçakal Fazilet Hanım Ve Kızları 😭😭😭😭😭😭
Hepiniz hoşçakalın😫
Her cumartesi içimde bir boşluk var...bilmem neden?sizde de oluyor mu?
••••••••••
Reklam bitti😄
-------+---------+-----
Onun yanında kendimi hiç olmadığım kadar güvende hissediyordum.klasik sözlere gireyim,karnımda kelebekler uçuşuyor...
-----------Bölüm sonu...
***************
Bölüm sözü:
İyi ki benimlesin...
****************
Nasıl olur da bu kadar Kısa olur diyenler! duyun beni sizler için konuşuyorum!bu bölümün içeriği sadece onların barışması ve benim FHK reklamım olucaktı canlar...
****************
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın ⭐💜
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Şimdiden teşekkürler 😍
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
•Beğenmediğiniz veya olsa güzel olurdu dediğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz•
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~↪↪ Birdelihayalpirest_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İMKANSIZ AŞK~
Fanfiction*Ne olduğun değil,ne olacağın önemli...* *** Kim olduğunu,nasıl hayatın olduğunu bir kenara bırak...çünkü belki bu yaşadığın,senin gerçek hayatın olmayabilir... *** Onlar da aşıktı,ama onlarınki İMKANSIZ'dı... ***