•Kardeş?|2•

137 10 3
                                    

*****
Hazan...
-------------
Her şeyin içinden, Selim'in yanımda olmasını çok isterdim ama hayat bize ummadığımız oyunlar sergilemeye devam ediyordu.her zamanki gibi.
****
Yazar'dan
__________
Hazan bunları düşünürken, Yağız ile Farah'ın arasında gittikçe büyüyen bir kavga vardı.
******
Yağız 'dan
--------------
-seninle GERÇEK bir evlilik istiyorum Yağız!
"FARAH"
-ben seni hakkettim!hem de fazlasıyla
"Neler saçmaladığının farkında mısın?"
-evet.gayet de farkındayım,hiç olmadığım kadar farkındayım!peki SEN!!
"Sıkıyorsun artık Farah!
Bu kağıt üzerinde evlilik O-L-A-C-A-K!!! BUNU BÖYLE BİL!!!'
-ASLA!!! ANLADIN MI BENİ HAA?!ASLA!SENİ NEHİR Mİ HAZAN MI KİM OLDUĞU BELLİ OLMAYAN SÜLÜK BİR KIZA VERMEM!SEN DE BUNU BÖYLE BİL! YAĞIZ EGEMEN!

Çantasını alıp,hızla evden çıkmıştı Farah.ne diyebilirim ki...olanlar...herkesin kalbini kırmıştı fazlası ile...onun bile...ahh neler düşünüyorum ben böyle!?

*****
Farah'tan...
*****
Hazan mıdır nedir belli olmayan bir kızla yağız'ın,BENİM Yağız'ımın bir araya gelmesine izin veremem.düğün günü onu rezil edicem,hemde herkese
*****
Hazan'dan...
----------------
Aras'ın evine gitmem gerek,!DNA testi yapmam lazım.biraz sonra bana numarasını verdiğini hatırladım.hemen aradım tabii.
Bu her ne kadar manyakça bişeymiş gibi görünse bile...

10 dakika sonra:

-aloo Hazan!daha iyisin değil mi?
"Evet iyiyim teşekkürler ama söylemiştim fazla ağrım yok."
-peki.Beni aramanı gerektiren güzel sebep nedir?
"Iıı şey!vaktin varsa yani müsaitsen sana bir kahve içmeye gelim diyodum da vaktin yoksa tamam"
-dur Hazan daha cevap vermedim.vaktim var.gel, memnun olurum.
"Tamam o zaman yola çıktım ben"
-evet,gel.bende evi toparlıyim birazcık dağınık olabilir.

İkimiz de gülmüştük.gerçekten çok samimiydi.elime çantamı alıp yola çıktım.

"Attığı konuma göre bu ev!vav kendi polis parası ile nasıl bu kadar güzel ev almış neyse ya."

Kapının önüne kadar geldim.derin bir nefes alıp,Zile bastım.

(Aras'ın evi)(Bahçesinin olmadığını düşünün)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aras'ın evi)
(Bahçesinin olmadığını düşünün)

-Hazan hoşgeldin!hadi gel bakalım
"Hoşbulduk evin çok güzel!"
-çok saol.senden bunu duymak beni mutlu etti Hazan!.

İçeri geçtik.gerçekten evin dışından da güzeldi.offf ne saçmalıyorum ben ya?buraya niye gelmiştin Hazan unutma!Aras mutfağa girdi bende fırsat bulup, ihtiyacım olan şeyi almaya baktım.

"Ben lavoboya gidebilir miyim?"
-tabii.merdüvenleri çıkınca sağdaki ikinci oda.
"Teşekkürler"

Yukarı çıktım.tüm odaları gezince nihayet yatak odasını buldum.tarağı aynanın önünde,tarağın üstünde de bir iki tel saç vardı.hemen alıp naylon poşetin içine attım,oradan da çantama.

~İMKANSIZ AŞK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin