Bölüm şarkısı/Sezen Aksu-ben sende tutuklu kaldım
***********************
Yağız 'dan:
____________
Farah'ın söylediklerini tüm gece boyunca düşündüm.daha 13 yaşındaydım ailemden ayrılınca.dile kolay 10 yıl anne hasreti çektim.ölse,zor da olsa alışırdım.ama beni istemeyince bir ayrı oluyor.böyle garip bir sızı...elimde kahvem,camın kenarında bugüne kadar ne yaşadıysam düşünüyorum.çocukluğumu...hiç olmayan çocukluğumu...televizyonu açıp,karşısına oturdum.açar açmaz duyduğum sözlerle gözlerimden yaşlar akmaya başladı,önce sakin,olgun bir şekilde.sonra çocukça hıçkıra hıçkıra akmaya başladı...Hazım Egemen Amerika'dan döndü!!!!!
Aslında o adam umrumda değildi.ama insan tuhaf oluyor.onca yıl...kelimelerim kifayetsiz kalıyordu,kalbimin yanında...oysa kalbim kendini belli ederdi açıkça...çocukça ağlamamdan ötürü...
Bir yudum daha aldım kahveden sonra uçsuz bucaksız İstanbul'u izlemeye devam ettim...*******************
Nehir'den
___________
Annemi özlemiştim.yanına gitmek için Ozan'dan izin aldım ve yola koyuldum.evin önüne gelince adımlarım hızlandı.-hoşgeldiniz Nehir hanım anne-babanız içerde,buyrun.
"Teşekkürler Nergis."İçeri koşar adımlarla ilerledim.bur bir dakika.annemgil ne konuşuyorlar böyle.durup dinlemeye başladım.
-bizim olmayan bir kızı büyüttük.şimdi onun için başımıza bela mı alalım Esila!
-tamam büyüttük.ama zorundaydık.o kız hem senin ablanın kızı hem de senin bu zamana kadar büyüttüğün manevi kızın!!
-ben Hazan için böyle birşeyi göze alamam!o benim sadece ablamın kızı o kadar!
-ama Okan bi-
"Hazan kim?bb-benim kardeşim yok ki üvey olsun.anne,baba.Hazan kim?"
-...
-...
"Anne HAZAN KİM???!!!!!"
-Hazan sensin!
-sen ne yaptın Okan?!!
"Neee!! Bu bu gerçek olamaz demi?kk-kötü bir kabus bu.BU KÖTÜ BİR KABUS!!!!"
-Maalesef!
-OKAN!!!Bu gerçek mi? Yıllardır baba dediğim adam şimdi bana sen benim kızım değilsin mi diyor??... anlamadım...
Ama dik durdum!ne olursa olsun dik durdum.çünkü ağlarsam başka yerde ağlamam gerek!herkes benim ne kadar güçlü olduğumu görücek!!!"Anlatın!
-neyi?
"Herşeyi,doğumumdan bu yana her şeyi bilmek istiyorum !!"
-peki...********
Yazar'dan...Hazan 3 yaşında idi.annesi ve babası trafik kazası geçirdi.hazan'ın ikiz kardeşi ve Hazan kurtulmuştu bir tek.
Hazan dayısı Okan Soylu'ya verildi.ve Hazan onun soyadını aldı.
İkiz kardeşini halası aldı.
Hazan'ı büyüttüler ama hep ona soğuk davranıyorlardı.çünki Hazan onların öz kızı değildi...
*********
Baba dediğim adamın anlattıklarına karşı gözlerim dolmuştu ve çoktan akıyordu bile...ben Nehir değil,Hazan'dım zavallı Hazan...
Evi hızlıca terk edip, ağladım uçuruma gitmek için son gaz arabayı sürüyordum.sonra beynim durdu .son hatırladığım gözümün kararışı...
********
Hastane:Hazan çok ağır yaralanmasa da biraz da olsun kan kaybetmişti.Allahtan Aras oradaydı yoksa hastanede 0R- bulmak zor olabilirdi.
Hazan gözlerini yavaşça açtı.
Karşısında ona endişe ile bakan bir adam vardı.-şükürler olsun uyandınız,iyi misiniz?
"Evet...evet iyiyim de ben sizi çıkartamadım.?"
-şey aynı kan grubundanmışız sana kan verdim de iyimisin diye merak ettim.bb-ben Aras...Aras Çamkıran.
"Bende Neh-yani Hazan.nasıl teşekkür ederim bilemiyorum.çok saol.sizin yerinizde başkası olsa belki bu kadar uğraşmazdı bile"
-estağfirullah o nasıl söz öyle Hazan.
"Bir kahve ısmarlıyayım sana.zaten çok yaram yok.hem bana da iyi gelir.ne dersin?"
-valla Mükemmel olur derim:)
"Anlaştık"
-anlaştıkÇok iyi kalpli ve nazik bir adama benziyordu.içimde nedenini bilmediğim bir yakınlık oluştu ona karşı istemsizce gülümsedim.aylar sonra ilk defa birinin yanında bu kadar iyi hissettim.Tabii SELİM'den sonra...
*********
Bölüm hakkında yorumları alalım;)
____________
Yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın ⭐ 💜
_____________
•beğenmediğiniz veya olsa güzel olurdu dediğiniz yerleri yorumlara yazabilirsiniz•
'______________
Şimdiden teşekkürler 😍
~~~~~~~~~~~~~
Ufak bir not:
Yağhaz severler çok az kaldııı yağhaz kavuşmasına 😊😚😊😚😚😚
†††††††††
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~İMKANSIZ AŞK~
Fanfiction*Ne olduğun değil,ne olacağın önemli...* *** Kim olduğunu,nasıl hayatın olduğunu bir kenara bırak...çünkü belki bu yaşadığın,senin gerçek hayatın olmayabilir... *** Onlar da aşıktı,ama onlarınki İMKANSIZ'dı... ***